NJUJORK, Burger King je na američkom tržištu izveo PR štos: promjenili su ime u Fries King, stavili logo u crtež krompirića i ispod napisali “nekadašnji Burger King”.
Kompanija je društvene mreže zatrpala fotografijama svojih restorana na kojima je istaknuto novo ime i logo, a vijest o promjeni imena brzo su društvenim mrežama proširili i sami kupci.
Dan kasnije mediji su otkrili kako je riječ o reklamnom triku kojim Burger King promoviše novi, zdraviji pomes-frites.
Krompiriće su početkom jeseni počeli da reklamiraju na sve strane. Stavili su ih u hamburger i proizvod nazvali French Fry Burger, pustili su i kampanju Satisfreis, krompiriće za koje tvrde kako imaju 40 odsto manje masnoće, 30 odsto manje kalirija i puniji ukus.
Magazin Adweek u komentaru je napisao kako sigurno jesu postigli da svi na društvenim mrežama pričaju o njima, ali i da su zbunili kupce i naveli ih na pomisao da Bruger King postaje restoran brzih krompirića i da nemaju razlog da se hvale svojim hamburgerima, prenose agencije.