NJUJORK, Uspješni mali preduzetnici tačno znaju kad se dogodio taj trenutak kada su krenuli putem uspjeha.
Vrlo često, taj trenutak dogodio se kada su dobili svog prvog velikog klijenta.
Naravno, ne događa se to samo tako, ne padaju kapitalci sa neba. Kako bi ih natjerali da odaberu baš vašu malu kompaniju morate imati razrađenu strategiju.
Napravite listu kompanija sa kojima biste voljeli da sarađujete. Proučite ih i naučite o njima što više možete. Preporučuju se da budete kreativni pri izradi liste.
U današnje vrijeme ne morate da budete velika kompanija da bi tako izgledali, sve je u utisku koji ostavljate. Za početak uložite nešto novca u kreativne ‘vizitke’ koje će iskakati iz mora dosadnih.
Iskoristite priliku i pokušajte da se, kroz razne društvene mreže, povežete sa ljudima koji rade u firmama koje želite da vrbujete. Uvijek pomaže kada imate nekog da vam otvori vrata – makar ona prva.
Svaka velika kompanija ima svoju terminologiju koju koristi i potrudite se da ih naučite. Svakako će cijeniti ukoliko vide da baratate njihovim svakodnevnim pojmovima.
Velike kompanije moraju imati osjećaj da vjerujete u ono što govorite. Jedna od prednosti malih kompanija je da su brže i fleksibilnije od velikih, koji ih često baš iz tog razloga i zapošljavaju.
Tu leži vaša prilika. Slušajte ih i uvjerite kako ste upravo vi rješenje njihovog problema, prenose agencije.