NJUJORK, Bez obzira o kojoj vrsti proizvoda ili usluge se radilo, ako je na prodaju, mora da ima svoju cijenu.
S jedne strane, cijena proizvoda ne smije da bude preniska kako ne bi otjerala kupce koji bi mogli da pomisle da je u pitanju i loš kvalitet.
S druge strane, cijena ne smije da bude previsoka kako kupci ne bi pomislili da vam isključivo predstavljaju novac. Portal Partner up donosi smjernice na koje treba obratiti pažnju prilikom formiranja cijene proizvoda:
Platežna sposobnost ciljnih grupa
Postoji nekoliko ciljnih grupa na koje treba pripaziti. Ne zato što ne žele da plate određenu cijenu već zbog toga što nemaju zadovoljavajuću platežnu moć. Najbolji primjeri su studenti.
Tržište i konkurenti
Kako biste bili sigurni u cijenu svog proizvoda, provjerite koliko su novca potrošači spremni da izdvoje za proizvod koji će vam biti direktna konkurencija. Ponekad je najbolji način da istaknete kvalitet. U tom slučaju imate i mogućnost da cijenu proizvoda povećate.
Vrijednost i iskrenost
Ljudi se često vežu za svoj proizvod jer ima sentimentalnu vrijednost, ali to znači da stvara probleme kod određivanja cijena. Možda je teško priznati, ali ako neko drugi ima kvalitetniji proizvod, bolji marketing i stalne kupce, viša cijena se neće isplatiti.
Profitabilnost i cijena
Ako ste se našli u negativnom trendu poslovanja, ne nadoknađujte to podizanjem cijena. Pokušajte da smanjite troškove koji nisu neophodni u tom trenutku, prenose agencije.