VAŠINGTON, Broj dnevnih otvaranja video klipova na stranici “Jutjub” premašio je milijardu, saopštili su danas osnivači popularnog sajta, tačno tri godine nakon što je ovaj servis kupio “Gugl”.
“Ponosno objavljujem da svakog dana omogućavano više od milijardu gledanja video snimaka. Ovo je veliki trenutak u našoj kratkoj istoriji”, izjavio je direktor “Jutjuba” Čad Harli.
Harli je dodao da je “Jutjub”, kojeg je “Gugl” kupio za 1,65 milijardi dolara, evoluirao od sajta kojim je dominirao sadržaj koji su sastavljali korisnici u platformu za materijal profesionalne orijentacije.
“Željeli smo da stvorimo mjesto na kome svako sa video kamerom, kompjuterom i vezom za internet može da priča o svom životu, umjetnosti, da se obrati svijetu, te da, u mnogim slučajevima, zarađuje za život”, rekao je Harli.
On je dodao da postoji potreba za kupovinom dužih i komletnih video sadržaja, poput zabavnih emisija i filmova.
“Jutjub” pregovara sa filmskim studijima i ostalim kompanijama u namjeri da obogati svoj sadržaj i privuče oglašavače.