BRATUNAC, Predstavnici Japanske agencije za međunarodni razvoj /Jica/, u saradnji sa opštinom Bratunac, predstavili su poljoprivrednim proizvođačima iz ove lokalne zajednice projekat “Decentralizovana proaktivna izložba – Nada”, koji se odnosi na razvoj seoskih područja.
Prezentacija je organizovana je u okviru projekta “Izgradnja povjerenja kroz ruralni razvoj” koji Jica već nekoliko godina sprovodi u saradnji sa opštinama Bratunac, Srebrenica i Rogatica.
Predstavnik Agencije kaže da je cilj da se uvođenjem novog koncepta promoviše ruralni turizam kroz upotrebu lokalnih resursa, posebno ljudskih.
Projektom je predviđeno da svaki proizvođač može da predstavi svoj program i ono čim se bavi, te svoje planove za budućnost.
Načelnik opštinskog Odjeljenja za privredu Radenko Radović najavio je da će ovaj japanski koncept biti predstavljen na sajmu maline, koji se u Bratuncu tradicionalno održava posljednjeg vikenda u junu. Srna