BANJALUKA, Novoimenovani direktor preduzeća “Aerodromi Republike Srpske” Miroslav Janjić izjavio je da je poslovni cilj i vizija uprave preduzeća da u narednih pet godina postane regionalni lider u vazdušnom saobraćaju u dijelu prihvata i otpreme putnika, prtljaga i robe, s ciljem približavanja vazdušnog saobraćaja korisnicima u Srpskoj i regionu.
Kao osnovne pretpostavke za postizanje ovog cilja, Janjić je naveo povoljan položaj u odnosu na druge aerodrome u okruženju, rastuću potrebu za uslugama vazdušnog saobraćaja, neposrednu blizinu granica EU i afirmaciju niskotarifnih čarter-letova.
Iznoseći presjek stanja u preduzeću, Janjić je na prvoj konferenciji za novinare koju je sazvao u svojstvu direktora “Aerodroma Republike Srpske” rekao da je preduzeće u prvih šest mjeseci ove godine ostvarilo prihod od 1.014.853 KM i poslovni rashod od 1.523.983 KM, odnosno poslovni gubitak od 509.037 KM.
Janjić je rekao da je osnovni kapital preduzeća 10.075.725 KM, dok kumulativni gubitak iznosi 5.950.151 KM.
On je napomenuo da je za devet mjeseci ove godine zabilježen rast broja prevezenih putnika u odnosu na isti period prošle godine za 1.072 putnika.
Janjić je rekao da su evidentni problemi neisplaćenih obaveza prema radnicima po osnovu regresa i toplog obroka za prošlu godinu u ukupnom iznosu od 56.716 KM, kao i narušeni međuljudski odnosi.
On je naveo da aerodrom Banjaluka ime sve neophodne sertifikate i dozvole koje ga čine sposobnim za vazdušni saobraćaj, koji se sada odvija u skromnom obimu.
Janjić je podsjetio da će 1. decembra biti uspostavljena svakodnevna avio-linija između Beograda i Banjaluke, dok trenutno “BH erlajns” održava redovnu liniju za Cirih, gdje je jedna od baza koje koristi i banjalučki aerodrom.
On je rekao da će promotivna cijena povratne karte iznositi 174 KM, a za jedan pravac 172 maraka, dok će cijena povratne karte ekonomske klase iznositi 240 KM, a za jedan pravac 194 KM.
“Aerodrom Banjaluka pruža usluge Helikopterskog servisa, odnosno Vazduhoplovnog servisa Vladi Srpske i njenim institucijama, kao i za generalnu avijaciju, odnosno male avione za koje se pojavljuju potrebe”, rekao je Janjić.
On je najavio da će predstavnici “Viz era” doći polovinom novembra kako bi se obnovili razgovori, dodajući da postoji mogućnost približavanja cijene goriva.
“Teško je govoriti o konkretizaciji, ali imamo dovoljno snažnu osnovu za kvalitetan razgovor”, rekao je Janjić.
Miroslav Janjić je funkciju direktora preduzeća “Aerodromi Republike Srpske” preuzeo 1. novembra. Srna
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Kakva je ovo neumjesna izjava “regionalni lider u vazdusnom saobracaju”. To znaci da planiraju do dva miliona putnika godisnje….da bi banjalucki aerodrom postao lider po broju usluga u regionu, mislim na aerodrome Sarajevo, Mostar, Zadar, Split, Osjek, neukljucujem Beograd i Zagreb, koja glupost od izjave…. Mozda ovaj drumski saobracajac, a ubjedjeni vazduhoplovac, nije dobro razumio one koje su ga postavili na mjesto direktora, da je poslan da vodi nemogucu misiju i da se “potrosi” do izbora, a on prva izjava pa glupost… Pa taj aerodrom samo za pola godine ima gubitak od pola miliona maraka, a radnika ima viska preko 50%…. Oni su jedina firma u kojoj se dolazi na posao tek svaki treci dan, a radi se najvise jedan sat za vrijeme kad se pojave na poslu… Normalno, na tom aerodromu rade samo “podobni” radnici koji “cekajuci Godoa” planiraju docekati penziju.. Savjet direktoru: Odmah svi radnici na posao svaki dan, registrujte se za poljoprivrednu proizvodnju i gradite plastenike na toj vasoj livadi i sadite paprike i drugo povrce. Administraciju zaduziti da zalijevaju paprike… Rezultat: Veci dio radnika napustice posao, jer imaju druga vaznija zanimanja i ne mogu dolaziti na posao svaki dan… a naranom povrcu mozete na proljece sigurno zaraditi vise od milion maraka i pokriti tekuce gubitke.
A putnike i vazdusni saobracaj, Kineze i Ruse, i druge gluposti Velikog brata zaboravite