NJUJORK, Ako volite da pričate, radni dan koji provodite sjedeći za računarom vjerovatno vam zvuči frustrirajuće.
Dobri govornici ne moraju uvijek da pričaju, ali moraju da zadovolje svoju potrebu za socijalizacijom.
1) Marketing
Bilo da ste na izvršnoj poziciji ili radite za marketinšku agenciju, vaše komunikacione vještine često su izložene javnosti. Sposobnost ubjeđivanja ovdje je vrlo važna kao i izgradnja povjerenja kod novih i održavanje dobrih odnosa sa postojećim kontaktima.
2) Novinarstvo
Razvijene komunikacione vještine u ovoj struci su posebno važne jer dobro obaviti posao ne znači samo kvalitetno razgovarati sa sagovornicima već i prilagoditi njihove izjave i stručnu terminologiju prosječnom čitaocu, gledaocu ili slušaocu. Elokventni ljudi mogu da razvijaju svoj talenat kroz različite medije, mogu da budu i reporteri ili televizijski/radijski voditelji.
3) Prodaja
Poznato je da ljudi u prodaji moraju da budu ljudi koji vole da pričaju i komuniciraju sa različitim ljudima. Za to postoji razlog: razvijanje odnosa sa kupcima i izgradnja povjerenja.
4) Podučavanje
Nezavisno od uzrasta učenika, komunikacione vještine biće ključan faktor u vašem nastojanju da postanete uspješan mentor koji nadahnjuje svoje učenike ili studente. Učitelji i profesori u globalu su ljudi koji slove za jedne od najboljih govornika.
5)PR
Većina PR-ova svoje vrijeme provodi komunicirajući sa predstavnicima medija. Ovo je kompleksan i izazovan posao u kojem se dobre komunikacione vještine moraju podrazumijevati, ali daje mnogo prostora i za njihovo usavršavanje, prenose agencije.