SEUL – Proizvođači automobila nisu imali izbora osim da smanje svoje marže ublažavanjem cijena, pošto potražnja za električnim vozilima pokazuje jasne znake da jenjava ove godine zbog njihovih još uvijek relativno visokih cijena, prenosi Korea Times.
Kupci sada traže alternative – kao što su hibridni automobili koji dolaze sa pristojnim dometom i jeftinijim cijenama od većine električnih vozila.
Tesla je odlučio da smanji cijenu modela Y, srednjeg električnog SUV-a, za dva miliona vona (1.502 dolara), pošto se kupci suočavaju sa većim finansijskim opterećenjem, a južnokorejska vlada je odlučila da ove godine ponudi smanjenu subvenciju.
Drugi proizvođači automobila su takođe zapratili ovaj trend, u pokušaju da povećaju sporu prodaju električnih vozila i zadrže konkurentnost cijena. KG Mobility je smanjio cijenu za svoj Torres EVX za dva miliona vona, pošto je kompanija takođe postala žrtva nedavne odluke ministarstva životne sredine da smanji subvenciju.
Hyundai Motor je takođe smanjio cijenu svojih vodećih električnih vozila, kao što su IONIQ 5 i IONIQ 6 za dva miliona vona, respektivno. Proizvođač automobila je takođe odlučio da ponudi popust od 800.000 vona za svoj Kona EV, kompaktni električni SUV.
Kia, još jedna podružnica Hyundai Motor Group, pokrenula je agresivniju promotivnu kampanju za svoju takozvanu EV Festu. Proizvođač automobila će obezbijediti popust od tri miliona vona za svoj EV6. Kia će takođe smanjiti cijenu svog najskupljeg električnog vozila, EV9, za 3,5 miliona vona.
Zvaničnici industrije rekli su da će proizvođači automobila nastaviti da pokreću agresivnije promotivne kampanje, jer potražnja za električnim vozilima ne pokazuje znake oporavka u skorije vrijeme.