Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    „Glovo“ se pere od rada na crno i keš isplata

    7. Juna 2025. — 10:00

    Neće da voze smeće jer im nije odobreno poskupljenje od 25 odsto

    6. Juna 2025. — 15:33

    Bolje raditi u opštini, nego u Vladi

    6. Juna 2025. — 14:18

    Srpska platila Serdarovu 58,6 miliona, a inspektor zabranio kopanje rude

    6. Juna 2025. — 13:35
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Evropa se vraća nuklearnoj energiji

    2. Juna 2025. — 12:12

    Uvoz struje u BiH za godinu dana skočio čak 518,2 odsto

    2. Juna 2025. — 09:09

    Dodatnih 88 miliona evra za investicije u zelenoj tranziciji

    30. Maja 2025. — 13:58

    Profitabilnost solarnih elektrana pala na istorijski minimum

    27. Maja 2025. — 08:13

    ECB osmi put zaredom smanjuje kamate, BiH nijednom

    7. Juna 2025. — 11:54

    Devizne rezerve na kraju aprila povećane na 17,08 milijardi KM

    6. Juna 2025. — 16:30

    Mikrokreditne organizacije zaradile 11 miliona KM

    6. Juna 2025. — 15:57

    Ukupni dug Srpske 6,688 milijardi KM

    5. Juna 2025. — 13:39

    „Eastcode“ povećao vlasništvo u „Veleprehrani“  

    30. Maja 2025. — 10:24

    „Atlantik“ novom milionskom emisijom obveznica vraća stari dug

    28. Maja 2025. — 13:26

    Promet akcijama “Veleprehrane” vrijedan 126.100 KM

    26. Maja 2025. — 14:23

    Oštar pad Vol Strita

    22. Maja 2025. — 11:03

    Tržište automobila u BiH: Cijene skaču, a vozila nema na stanju

    7. Juna 2025. — 14:02

    Vlada FBiH produžila mjeru ‘zaključavanja’ cijena za 65 proizvoda

    2. Juna 2025. — 16:26

    Još jedan proizvod se povlači iz dm prodavnica

    2. Juna 2025. — 13:44

    Čak 77 odsto Crnogoraca odjeću kupovalo preko interneta

    2. Juna 2025. — 10:17

    Norveška uvodi turističku taksu

    8. Juna 2025. — 10:14

    Ljetovanje iz snova: Sedam noćenja za 100 evra

    7. Juna 2025. — 10:52

    Jedno od omiljenih ljetovališta u Crnoj Gori počinje da naplaćuje ulaz

    6. Juna 2025. — 14:46

    Za četiri mjeseca Banjaluku posjetilo preko 35.000 turista

    6. Juna 2025. — 13:23

    Rast BDP-a Republike Srpske usporio na 1,5 odsto u prvom kvartalu

    3. Juna 2025. — 16:15

    Evropa se vraća nuklearnoj energiji

    2. Juna 2025. — 12:12

    Uvoz struje u BiH za godinu dana skočio čak 518,2 odsto

    2. Juna 2025. — 09:09

    Dodatnih 88 miliona evra za investicije u zelenoj tranziciji

    30. Maja 2025. — 13:58
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kako je Starbucks osvojio kupce trikom od četiri dolara

    8. Juna 2025. — 14:24

    Ljetovanje iz snova: Sedam noćenja za 100 evra

    7. Juna 2025. — 10:52

    Musk izgubio 34 milijarde dolara u jednom danu

    7. Juna 2025. — 09:02

    Poznata modna kuća zatvara trgovine

    31. Maja 2025. — 09:04

    Proizvođač pelena Pampers otpušta 7.000 ljudi

    6. Juna 2025. — 14:03

    Raspoloženje u njemačkoj stanogradnji poboljšano, ali i dalje na niskom nivou

    6. Juna 2025. — 11:50

    Moguće povećanje minimalne satnice u Njemačkoj sve je bliže

    6. Juna 2025. — 08:14

    OECD smanjio prognozu rasta svjetske ekonomije

    5. Juna 2025. — 09:02
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Hyundai se vraća na japansko tržište nakon neuspeha s početka vijeka

Hyundai se vraća na japansko tržište nakon neuspeha s početka vijeka

adminadmin24. Aprila 2022. — 10:00Nema komentara3 minute čitanja
foto:hyundai

SEUL, Južnokorejska automobilska industrija se značajan period vremena razvijala zahvaljujući masivnoj podršci japanskih kompanija, pa su tako one obezbjeđivale tehnološka rješenja, komponente, sklopove, pa čak i potpuno licencirane automobile.

foto:hyundai

A onda se 2001. godine, Hyundai odvažio da pokuša da pokrene prodaju na japanskom tržištu. Rezultati su dostigli vrhunac tri godine kasnije kada je isporučeno 2,5 hiljada automobila, dok su već na kraju 2009. godine, Korejci bili prinuđeni na povlačenje zato što nisu uspjeli da postignu uspjeh. Sada su spremni da okušaju sreću po drugi put.

Novouspostavljeno zavisno društvo će ponijeti ime Hyundai Mobility Japan i poslovaće u skladu s novim poslovnim modelom. Prvo, neće posjedovati tradicionalne dilersko-distributivne centre. Do sada su samo dva “brendirana butika” otvorena u Tokiju i Jokohami, dok će se kasnije istovjetni maloprodajni hramovi pojaviti i u gradovima Nagoja i Fukuoka, ali je ideja da se kupcima ponudi mogućnost upoznavanja s vozilima i u velikim tržnim centrima.

Dodatna opcija se ogleda i u uspostavljanju takozvane internet prodaje, što je operacija koja bi trebalo da otpočne već od 2. maja. Za taj dio ponude će se pobrinuti eksterni pružaoci usluga ovog tipa.

Druga činjenica koju odmah treba staviti u prvi plan tiče se toga da Korejci planiraju da Japancima ponude isključivo električna vozila. Tu mislimo na baterijski Hyundai Ioniq 5 u četiri izvođenja i s cijenom koja se kreće u rasponu od 37 do 46 hiljada dolara, ali i vodonični krosover Hyundai Nexo. Njegova cijena je na startnoj koti od 60 hiljada dolara i nudi se u samo jednom izdanju.

Reći ćemo da su pokretači ponude vozila marke Hyundai u Japanu, zamislili da isporuke komercijalnih vozila započnu u julu, dok je mislima preduzetnika i pokretanje programa koji se temelji na uspostavljanju pretplatničkog odnosa.

Uzgred budi rečeno, japansko automobilsko tržište je ekstremno bitno u svjetskim razmjerama. Po obimu prodaje se smješta na nevjerovatno visoko, treće mjesto, odmah iza kineskog i američkog, ali je istovremeno potpuno samodovoljno.

Prošle godine je na dalekoistočnom azijskom ostrvu isporučeno 3,65 miliona novih automobila, a samo njih 260 hiljada (uključujući i kamione) je bilo iz uvoza. To će reći da 93 odsto japanskog tržišta drže domaći brendovi. Pride, skoro kompletnih uvoznih 7% prodajnog miksa na japanskoj teritoriji čine evropski proizvođači, uz opasku da je poseban šik imati automobil s volanom na lijevoj strani. Nasuprot tome, rukovodstvo Hyundaija je voljno da Japancima isporučuje automobile s obručem upravljača na desnoj strani, onoj koja je prirodna za to tržište, s obzirom na činjenicu da se tamo vozi lijevom stranom druma, prenosi AutoRepublika.

hyundai prodaja trziste
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakZbog nestašice pšenice pekari se odlučuju za brašno od manioke
Sljedeći članak Delegacija BiH sa predstavnicima Svjetske banke i MMF-a o ekonomskim kretanjima u BiH

Povezani članci

Svijet 02 minute čitanja

Najveća prodaja u istoriji Njemačke železnice

Svijet 02 minute čitanja

Prodaja McDonald'sa u svijetu pala prvi put u više od tri godine

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

„Glovo“ se pere od rada na crno i keš isplata

7. Juna 2025. — 10:0012 minute čitanja

U demantiju kojim se malo toga demantuje, a većina potvrđuje, španska kompanija je nezadovoljna načinom na koji je njihov rad predstavljen u javnosti, pa im je fokus bio da svoju ulogu svedu na što manji nivo.

Neće da voze smeće jer im nije odobreno poskupljenje od 25 odsto

6. Juna 2025. — 15:33

Bolje raditi u opštini, nego u Vladi

6. Juna 2025. — 14:18

Srpska platila Serdarovu 58,6 miliona, a inspektor zabranio kopanje rude

6. Juna 2025. — 13:35

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti