ZAGREB,Kad je hrvatska nogometna reprezentacija ušla u finale Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Googleu, objavljeno je milijun članaka u kojima se spominje te je ostvareno više od 60 milijardi impresija. Na dan finala objavljeno je više od milion tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska.
U mjesec dana reprezentacija i izbornik Zlatko Dalić tako su, osim postizanja sportskog megauspjeha, odradili i povijesnu promociju Hrvatske. Najbolji nogometni izbornik na Weekend Media Festivalu otkriće nepoznate detalje iz Rusije i što je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu donijelo Hrvatskoj. Sport je svakako jedan od naših najboljih aduta u promociji Hrvatske, a kako se promijenilo i što sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazaće nam Hrvatska turistička zajednica.
Što god mi mislili o njima, promjene su neizbježne, granice se brišu, a tabui ruše. Nekad nepoželjna, industrija kanabisa danas je jedna od najbrže rastućih u SAD-u. Barack Obama priznao je da je pušio marihuanu, kao i Zoran Milanović. O njezinim zdravstvenim koristima govori se već godinama. I u Hrvatskoj je medicinska uporaba kanabisa dozvoljena, no kad ga bolesnici sami počnu uzgajati, dobiju višegodišnju zatvorsku kaznu.
Treba li i zašto legalizovati kanabis, kako regulirati to tržište, bismo li legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u ovisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr. Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u našu medicinu.
“Neke kompanije već su usmjerile svoje poslovanje prema industriji kanabisa koja će, prema procjenama Business Insidera, u sljedeće četiri godine na globalnoj razini vrijediti 32 milijarde dolara. Na ovom Weekendu odlučili smo pitati stručnjake da nam razjasne malo širu sliku legalizacije i njezin utjecaj na gospodarstvo”, rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Festivala.
Na panelu “Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku)” pripadnici mlađih generacija srušiće naše predrasude o sebi stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti nam svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja. Dobro slušajte. Mogli bi vas iznenaditi.
“Ove godine odlučili smo uvesti novi format u sklopu predavanja na kojem će nam se predstaviti ‘klinci’ mlađi od 18 godina. Vjerujem da će nam svima njihovi stavovi na neki način otvoriti oči i pokazati nove smjerove o kojima bismo trebali početi razmišljati”, dodao je Vrdoljak.
Weekend je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa. Tako nam subotnji party pod nazivom “Weekend Goes Global” prvi put dovodi međunarodne zvijezde, belgijski duo 2manydjs. Marko Tolja i diva hrvatske glazbene scene Zdenka Kovačiček u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a pod ravnanjem Mirona Hausera nastupit će u četvrtak, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam.
“Jedna od novosti ovogodišnjeg Weekenda je dolazak svjetski poznatih glazbenih imena u Rovinj. Posjetitelji će se u staroj Tvornici duhana rasplesati uz popularni belgijski duo 2manydjs, a zabava će zasigurno trajati do dugo u noć. Jazz orkestar HRT-a pod ravnanjem Mirona Hausera, Zdenka Kovačiček i Marko Tolja odat će počast velikom Oliveru Dragojeviću, a prisjetit ćemo se i kraljice soula Arethe Franklin. Naši sudionici ponovno mogu računati na partyje o kojima će se pričati cijele godine”, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Nakon prošlogodišnje odlične saradnje s nordijskim zemljama, ove godine s veseljem pozdravljamo Njemačku i Francusku kao partnere Festivala. Te dvije zemlje ostavile su tešku prošlost iza sebe i postale važni stupovi evropske integracije. Veleposlanica Francuske Corinne Brunon-Meunier i Harald Seibel, otpravnik poslova Veleposlanstva Njemačke, naglasili su kako mladi i dinamični ljudi upotrebom savremene komunikacijske tehnologije daju vrijedan doprinos uzajamnom razumijevanju i slobodnoj, progresivnoj Europi.
U duhu saradnje, gosti iz Francuske i Njemačke predstaviće neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. To je prije svega Arte, evropski kanal za kulturu koji su osnovale Francuska i Njemačka, jedinstveno iskustvo i izvanredna pustolovina kojom su na području kulture i informacija zakoračile izvan nacionalnih granica. Zatim Qwant, evropska internetska tražilica koja se razvija u Francuskoj uz njemački kapital, a cilj joj je postati alternativa GAFA kompanijama. Tu je i Gobelins, vodeća škola animacije na svijetu, te mnoge druge koje ćemo tek otkriti.
I ove godine, glavni je sponzor i pouzdan partner Festivala Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend Media Festival i nezamjenjiv je član najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala.
“Ponosni smo domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Uoči samog početka 11. izdanja, vrijedi podsjetiti zašto nam je ova suradnja višestruko važna. Iako godišnje organiziramo više od 130 kongresa i događaja, Weekend Media Festival je zasigurno najveći, najpoznatiji, najdugovječniji i event s kojim je sve počelo prije desetak godina. Od tada smo u razvoj turističke ponude na najvišoj razini uložili više od četiri milijarde kuna i premetnuli Rovinj u poželjnu i prepoznatljivu event destinaciju u regiji i svijetu. Tome je uvelike pridonio i Weekend Media Festival, koji se nametnuo kao najrelevantniji u komunikacijskoj industriji. U Rovinj svake godine donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svjetske trendove, a privlači i nekoliko tisuća gostiju, čime značajno produljuje turističku sezonu te predstavlja izvrstan način promocije destinacije”, rekla je Kristina Miljavac iz Adris grupe.
Kao i uvijek, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji ponovno će predstaviti najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Još bolji, zabavniji i pronicljiviji Weekend čeka vas u bivšoj Tvornici duhana u Rovinju od 20. do 23. rujna. Vidimo se!
PR