Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    „Šume RS“ propadaju – Radnicima zabranjeno da kupe i šerpu

    15. Jula 2025. — 16:02

    Elek na sudu potvrdio da mu Vukelić nije tražio 6.000 KM

    15. Jula 2025. — 13:30

    Firma iz Zagreba dobija od Stanivukovića posao vrijedan 35,4 miliona KM

    15. Jula 2025. — 13:02

    UIO otkrila višemilionske poreske malverzacije

    15. Jula 2025. — 11:32
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    EU više novca potrošila na kupovinu ruskog gasa, nego na pomoć Ukrajini

    14. Jula 2025. — 09:00

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Kineski rast u drugom kvartalu nadmašio očekivanja

    15. Jula 2025. — 12:33

    Velike razlike u visini penzija u Srpskoj i FBiH

    15. Jula 2025. — 09:37

    Promet na berzi veći od 578.000 KM

    14. Jula 2025. — 16:34

    ERS za kredit od 18 miliona plaća 7,5 miliona KM kamate

    14. Jula 2025. — 14:43

    Promet na berzi veći od 578.000 KM

    14. Jula 2025. — 16:34

    Kreis International postao većinski vlasnik banjalučkog Stočara

    10. Jula 2025. — 13:10

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Odloženo povećanje carina EU za Sjedinjene Američke Države

    14. Jula 2025. — 14:01

    Američke carine na brazilsku robu opet poskupljuju kafu

    14. Jula 2025. — 12:40

    BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

    11. Jula 2025. — 14:56

    SAD odrezala Srbiji carine od 35 odsto

    8. Jula 2025. — 09:20

    Turisti iz Hrvatske najbrojniji u BiH

    15. Jula 2025. — 14:24

    Wizz Air napušta Abu Dabi

    15. Jula 2025. — 11:12

    Tokom juna u Srpskoj izdato oko 2.500 turističkih vaučera

    15. Jula 2025. — 10:38

    Više od četvrtine stanovnika EU ne može na odmor

    14. Jula 2025. — 15:46

    Domaće brašno osvaja inostrana tržišta

    15. Jula 2025. — 07:37

    IT kompanije razmatraju povlačenje iz Srbije zbog ukidanja podsticaja

    14. Jula 2025. — 14:45

    „Šume Srpske“ za održavanje SAP-a godišnje daju tri miliona KM

    14. Jula 2025. — 12:12

    EU više novca potrošila na kupovinu ruskog gasa, nego na pomoć Ukrajini

    14. Jula 2025. — 09:00
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Milka čokolada osvojila nagradu za najveću prevaru potrošača

    15. Jula 2025. — 14:01

    Federer više novca zaradio investiranjem, nego osvajanjem 20 grend slemova

    14. Jula 2025. — 10:46

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Kineski rast u drugom kvartalu nadmašio očekivanja

    15. Jula 2025. — 12:33

    Wizz Air napušta Abu Dabi

    15. Jula 2025. — 11:12

    Više od četvrtine stanovnika EU ne može na odmor

    14. Jula 2025. — 15:46

    Odloženo povećanje carina EU za Sjedinjene Američke Države

    14. Jula 2025. — 14:01
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Hrvatske željeznice će ukinuti liniju Rijeka – Ljubljana?

Hrvatske željeznice će ukinuti liniju Rijeka – Ljubljana?

adminadmin15. Jula 2012. — 13:271 komentar2 minute čitanja

RIJEKA,  Nakon što je kompanija Hrvatske željeznice – Putnički promet najavila ukidanje 46 od ukupno 58 međunarodnih linija, koje su redom nerentabilne i stvaraju gubitke, ispostavlja se da bi trebali biti ukinuti i vozovi koji već 140 godina voze između Rijeke i Ljubljane.

Prema sadašnjem prijedlogu voznog reda, jedina željeznička veza između Hrvatske i Slovenije išla bi iz Zagreba i sve to trebalo bi stupiti na snagu 9. decembra, kada će biti uveden novi vozni red HŽ Putničkog prometa.
Direktor tvrtke HŽ Putnički prijevoz Damir Grgić uvažava povijest i tradiciju, ali naglašava da su gubici putničkog prometa neodrživi, kao i da gubitak na međunarodnim linijama, koje se planiraju ukinuti, iznosi oko 38,6 milijuna kuna godišnje.
On dodaje da se u prosjeku samo 31 putnik vozi vozovima, čije se ukidanje planira, kao i da vozovima na relaciji Rijeka – Ljubljana prosječno putuje svega 40-ak ljudi.
– Država daje naknadu za održavanje linija isključivo unutar Hrvatske, nikako ne i na međunarodnim relacijama, koje nisu u kategoriji posebnog državnog interesa. Stanje je takvo da ponekad imamo toliko malo putnika i vozimo za svega nekoliko ljudi. Svjesni smo važnosti i duge tradicije vlaka na liniji Rijeka – Ljubljana i pokušavamo učiniti sve što možemo kako bi se pronašlo neko rješenje.
Najizglednija bi opcija bila da dio troškova preuzmu Slovenačke željeznice, koje tu takođe imaju određeni interes, te se nadamo dogovoru. Razgovarat ćemo i s Gradom Rijekom o tome mogu li oni pomoći. Naglašavam da mi nismo nikakvi monopolisti, spremni smo i pustiti bilo kojeg drugog operatera na ovu ili neku drugu liniju u skladu s planiranom liberalizacijom željezničkog prometa, ali za to nažalost nema interesa, naglašava Grgić.
Ukoliko bi se barem jedan voz prema Ljubljani sačuvao, vjerojatno bi bila riječ o vozu koji iz Rijeke polazi u 12 sati, u Ljubljanu stiže u 14.45 sati te se vraća prema Rijeci s polaskom u 15.10 sati. Definitivno će izgleda biti ukinut voz koji ujutro kreće iz Rijeke, a naveče iz Ljubljane. Novi list

hrvatske zeljeznice lijina rijeka ljubljana ukidanje
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakUkrajina i SAD nisu prepreka
Sljedeći članak Turska snažno raste, ali brine zaduženost građana

Povezani članci

NOVOSTI 02 minute čitanja

Mladi iz Sarajeva pripremaju kolektivnu tužbu jer im nisu isplaćene subvencije za rješavanje stambenog pitanja

NOVOSTI 07 minuta čitanja

Šipovo: Zarobljeni grad ili bajka na pet rijeka

1 komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

  1. Saša 15. Jula 2012. 15:56

    Nadam se da će doći do kompromisa da opstane BAR JEDNA željeznička veza izmešu Sarajeva i Zagreba. Još mislim da bi željezničke organizacije u BiH problem trebale iznijeti i pred međunarodne željezničke organizacije, jer nisam siguran da samo jedna zemlja ima pravo odlučivati o sudbini međunarodnih linija.

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

„Šume RS“ propadaju – Radnicima zabranjeno da kupe i šerpu

15. Jula 2025. — 16:0222 minute čitanja

Trenutna finansijska situacija nije pogodna za kreditiranje radnika

Elek na sudu potvrdio da mu Vukelić nije tražio 6.000 KM

15. Jula 2025. — 13:30

Firma iz Zagreba dobija od Stanivukovića posao vrijedan 35,4 miliona KM

15. Jula 2025. — 13:02

UIO otkrila višemilionske poreske malverzacije

15. Jula 2025. — 11:32

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti