ZAGREB, U Hrvatskoj je prošle godine prodato 35.715 putničkih vozila, što je 5,1 odsto više nego 2014, dok je samo u decembru prodato 2.108 vozila, što je rast od 21,6 odsto na godišnjem nivou, pokazuju danas objavljeni podaci istraživačke agencije Promocija Plus.
Najviše vozila je u Hrvatskoj lani prodao Folksvagen, 5.792 jedinice, drugi je Opel sa 3.668 automobila, dok je na trećem mjestu Škoda, takođe iz VW koncerna, koja se zaustavila na 3.072 prodata primjerka, prenosi Poslovni dnevnik.
Od luksuznijih marki, prošle godine su hrvatski građani kupili i 1.355 “audija”, 987 BMW-a, 896 “mercedesa”, ali i 41 “porše”, osam “jaguara”, pet “tesla” i četiri “maseratija”.
Najprodavaniji model je bio VW “golf”, sa 1.939 prodatih jedinica, a slijedi “opel astra” s 1.548 vozila, “reno klio” sa 1.528, zatim “škoda oktavia (1.399) i “VW polo” (1.374). Agencije