STOKHOLM, Švedski maloprodajni lanac odjeće “Hennes&Mauritz” (H&M) objavio je snažan rast dobiti i prihoda u drugom tromjesečju ove godine u odnosu na isti prošlogodišnji period.
U kvartalu okončanom 31. maja neto dobit kompanije dostigla je 4,2 milijarde kruna, odnosno 532 miliona dolara u poređenju s 3,9 milijardi kruna u istom razdoblju godinu ranije.
Taj rast ipak nije bio dovoljan da spriječi pad neto dobiti u šestomjesečnom razdoblju od 1. decembra prošle do 31. maja ove godine na 6,8 milijardi kruna u poređenju sa 6,9 milijardi kruna u odgovarajućem razdoblju prethodne godine. Kompanija je istovremeno u drugom tromjesečju zabilježila rast prihoda za 19 odsto na 16,2 milijarde kruna.
“H&M” je na kraju drugog ovogodišnjeg kvartala širom svijeta imao 1.822 trgovine u poređenju sa 1.593 u istom periodu godinu ranije. Zbog rasta profita kompanija očekuje da će zadržati trend širenja i u drugoj polovini ove poslovne godine.