PODGORICA, Crna Gora je za H&M jedno od interesantnih tržišta, međutim za sada nema konkretnih planova za dolazak tog švedskog modnog giganta, pišu regionalni mediji.
Iz kompanije su agenciji Mina-business rekli da čim budu imali konkretne planove, otvoriće prodavnice u Crnoj Gori.
“Crna Gora je jedno od mnogih interesantnih tržišta za H&M, ali nema konkretnih planova za njega, a čim ih bude, otvorićemo prodavnice tamo”, rekla je Mari Rozenlind iz Odjeljenja za komunikacije i medije H&M-a.
H&M je od bivših jugoslovenskih republika prisutna na tržištima Slovenije i Hrvatske, a ove godine je najavljeno otvaranje prodavnica i u Srbiji.
Kompanija u Srbiju stiže samostalno, a ne preko distributera ili franšize, pa će prema najavama prisustvo ovog svjetskog brenda promijeniti maloprodajnu strukturu u Srbiji i pozicionirati Beograd kao primarnu šoping destinaciju ne samo za lokalno tržište već i za posjetioce iz čitavog regiona.
Koncept prodavnica H&M – a je takav da se obično na velikom prostoru u jednom dijelu prodaje kolekcija za tinejdžere i djecu, kao i sportska garderoba, modni detalji poput torbi i nakita, dok se u drugom mogu kupiti elegantniji komadi odjeće po nešto višim cijenama.
Švedska kompanija je prisutna na više od 40 tržišta, ima preko 2.600 prodavnica, a zapošljava gotovo 100.000 ljudi. Dizajnom odjeće upravlja tim baziran u Švedskoj, a proizvodnja se odvija u više od 800 fabrika širom svijeta, prenose agencije.