PARIZ, Švedski modni gigant H&M lansirao je novu, luksuzniju robnu marku pod nazivom “End ader storiz” (& Other Stories) koja će se zasad prodavati samo u buticima u Parizu, Londonu i Milanu.
Grupa H&M je saopštila da je novi brend rezultat pažljivog kretivnog procesa koje je trajalo više od dvije godine, u studijima u Stokholmu i Parizu. Stilisti su iskusni profesionalci iz Švedske i Francuske, ali nije angažovan nijedan poznati modni kreator, piše francuski Mond.
Kompanija koja svake godine otvara stotinjak novih radnji u svijetu, i koja sada broji oko 2.800 prodajnih adresa širom svijeta, stil svoje nove marke predstavila je kao minimalistički, sa čistim efektima, ali manje strogim, urbaniji i prefinjeniji.
Svaka mini linija sadrži odjeću, tašne, cipele, ali i nakit, modne dodatke i parfeme, na šta je ovoga puta stavljen poseban akcenat, navodi list. Cijene ovih proizvoda biće malo veće u odnosu na uobičajene cijene u H&M prodavnicama, obzirom da će se u buticima nove marke prodavati nešto luksuznija roba. Tanjug