ČIKAGO, Američki lanac restorana brze hrane “Mekdonalds“ evidentirao je prošlog mjeseca pad prodaje na domaćem tržištu zbog ekstremno hladnog vremena, i pored agresivnih pokušaja da privuče kupce promocijom novog menija.
Prodaja najvećeg svjetskog lanca hamburgera pala je u januaru 3,3 odsto na godišnjem nivou u američkim restoranima koji posluju duže od godinu dana, prenosi agencija AP.
Globalna prodaja je, međutim, porasla 1,2 odsto, zahvaljujući rezultatima u Evropi, Aziji, Africi i na Bliskom istoku.
Kompanija sa sjedištem u Ilinoisu je za slabe rezultate na domaćem tržištu okrivila oštru zimu, navodeći da je trenutno usredsređena na modernizaciju menija i poslovanja, budući da je zaključila da gubi popularnost među potrošačima.
“Mekdonalds” je suočen sa rastućom konkurencijom rivala kao što je Burger King, u vrijeme kada lanci brze hrane pokušavaju da se prilagode novim preferencijama kupaca, koji žele da se hrane zdravije. Tanjug