DOBOJ, Poslovnu 2010. godinu “Željeznice RS” završiće gubitkom od oko 20 miliona KM, što je za 12 miliona manje od planiranog gubitka, a štednja i razvoj biće prioriteti u narednoj godini.
Zdravko Savić, v.d. generalnog direktora ŽRS, izjavio je na jučerašnjem novogodišnjem prijemu za predstavnike medijskih kuća da se ušteda može ostvariti na najvišim platama, na smanjenju trošenja sredstava reprezentacije, te na racionalizaciji radnih mjesta u pogledu kvalifikacije.
Prema njegovim riječima racionalizacija je moguća kroz bolju organizaciju potrošnje, postupke javnih nabavki, prodaju starih sredstava, bolje upravljanje zalihama.
On je kazao da ŽRS namjeravaju da u sljedećoj godini osposobe radioničke kapacitete za održavanje lokomotiva, putničkih i teretnih kola, zatim da razviju svoju građevinsku operativu.
“Ovu godinu okončavamo s povećanim prevozom za desetak procenata u odnosu na plansku vrijednost. Plan je bio oko 4,65 miliona tona, a mislim da ćemo prevesti nešto više od pet miliona tona”, kazao je Savić. Nezavisne novine
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ali do kada ćemo čekati na tu sistematizaciju radnih mjesta? najmanje 1000 ljudi na Željeznicama ne radi ništa,a prima platu, direktora ne postoji, a ovaj V.D. ne čini ništa kao ni njegovi prethodnici koji, doduše, jesu prodavali ispravne vagone u staro željezo i nepokretnu imovinu željeznica, radi lične koristi, ali ih je “nezavisno” sudstvo nagradilo otpremninom kojom će moći osigurati egzistenciju najmanje 4 pokoljenju iza sebe!
Definitivno je jasno i to Vam može potvrditi bilo koji zaposleni u saobraćaju na ŽRS, da u tom sektoru fali radnika, ali zbog Uprave u Doboju, pa i ostalih natrpanih upravnih područnih zgrada, gdje sjede po troje ili i više njih u kancelarijama koje su već ispregrađivali na 3-4 manje, a koji u stvari ne znaju ni šta im je posao, a o onome što tamo rade da se i ne komentariše, to je druga stvar, bitno je da primaju platu. Pa Savić najbolje zna kada bi otpustio višak radnika po kancelarijama na čitavoj dionici ŽRS, sigurno je da bi smanjio deficit za 7-8 miliona na godišnjem nivou, pa još 2-3 uštedio na putovanja, dnevnice, smještaj, reprezentaciju i sl. njih gore u Doboju i eto pola gubitka manje!
Nervira me kad pričaju gluposti samo da bi nešto rekli, a ustvari se ponašaju kao da nemaju nikakve veze sa tim, ja bih direktorima rezao plate i do nule, ako preduzeće nije učinilo sve što može da bi bar smanjilo trošak, a nagradio svakog ko posluje sa dobiti i to procentom ostvarene dobiti, npr.2%! to je normalno za menadžere!