OTAVA, Oko četrdeset odsto Kanađana namjerava da nešto kupi na tradicionalnoj rasprodaji dan poslije Božića, pokazala je anketa koju je sprovela firma za onlajn prodaju Ibejts (Ebates).
Od onih koji će otići u kupovinu na takozvani Boksing dej (Boxing Day) , 60 odsto kanađana namjerava da kupi nešto od odevnih predmeta, a 63 odsto je izjavilo da će na rasprodaji pokušati da kupi neki elektronski uređaj, prenosi Radio Kanada.
Anketa je pokazala da 42 odsto Kanađana planira da na rasprodaji dan po Božiću kupe neki kozmetički preperat ili neki suplement za unapređenje zdravlja.
Tokom rasprodaje, koja se u Velikoj Britaniji, Australiji, Kanadi, Novom Zelandu i još nekim zemljama Komonvelta, dešava dan poslije Božića, 26. decembra, i zove se Boksing dej, kupci su mogli da nabave stvari čak 80 odsto jeftinije.
Boksing dej je prvobitno bio dan kada su sluge dobijale poklone od svojih gazda. Naziv je dobio prema kutiji (boks), koja se u crkvi koristi za dobrotvorne priloge. U Americi najveći popusti vladaju na Crni petak, dan nakon Dana zahvalnosti. Tanjug