NJUJORK – Gmail, prema posljednjim procjenama, koristi preko 1,2 milijarde ljudi u svijetu, pa svaka promjena na tom servisu, ma kako beznačajna, neminovno ima širok odjek.
Ovoga puta, pak, Google je pripremio nešto veću promjenu koja će u narednim sedmicama zahvatiti sve korisnike ovog popularnog email servisa – riječ je o primjeni “material” dizajna na korisnički servis Gmaila na webu, ali i na neke nove funkcionalnosti unutar njega.
U javnost je juče procurila informacija kako se sprema veliki redizajn Gmaila, a nedugo zatim i slike onoga za šta se tvrdi da će biti novo. Vidljivo je da su se u Googleu zabavljali, primjera radi, drugačijim komandama i izgledom elemenata na ekranu, ali njihov raspored nisu pretjerano mijenjali kako bi se korisnici i dalje lako snalazili.
Ali, nije izgled jedino što se mijenja. Iz svoje alternativne aplikacije za rad s elektroničkom poštom, Inbox, Google je “posudio” nekoliko opcija koje će ugraditi u web izgled Gmaila. Tako će svi korisnici uskoro dobiti mogućnost “snoozanja” poruka koje će se potom u inboxu ponovno pojaviti nakon zadatog vremena. Isto tako na web će stići i mogućnost “pametnih odgovora”, tj. brzih kratkih poruka koje na temelju dolazne pošte kreira sam Gmail, a korisnik onda može odabrati i samo u nekoliko klikova odgovoriti na email.
SEEbiz