NJUJORK, Googleov interni inkubator za eksperimentalne aplikacije i servise Area 120 ima novi proizvod.
Riječ je o servisu Keen koji bi trebao predstavljati konkurenciju Pinterestu uz dodatak Googleovih tehnologija vezanih za mašinsko učenje.
U osnovi putem Keena korisnik može uređivati i pratiti sadržaj oko neke teme uz pomoć kombinacije pomenutog mašinskog učenja te ljudskih urednika.
Ideju za servis dobio je suosnivač inkubatora C. J. Adams kada je previše slobodnog vremena proveo surfajući na mobilnom telefonu u potrazi za raznim feedovima i fotografijama.
Kako bi svoje slobodno vrijeme iskoristio na bolji način sinula mu je ideja da surfanje iskoristi kako bi naučio nešto o određenoj tematici nakon čega je rođen Keen i to u saradnji s People and AI Research (PAIR) timom.
Nakon prijave s Googleovim računom korisnik odabire neku temu kao što je pravljenje kruha, tipografija ili nešto sasvim drugo.
Kako u ovoj situaciji funkcioniše mapinsko učenje govori primjer kada korisnik pretražuje dresuru pasa sistem mu sugeriše pojmove kao što su kursevi dresure pasa, knjige za dresuru pasa, trikovi koji se koriste pri dresuri pasa te video isječci koji se bave dresurom pasa.
Preporuke postaju bolje usporedno s rastom količine sadržaja kojeg korisnik dodaje u Keen. Novi servis zasad je dostupan na Internetu i u obliku Android aplikacije. Bug.hr