BANJALUKA, Glavnu nagradu u nagradnoj igri “Tri ključna razloga za štednju” Nove banke a.d. Banjaluka, automobil VW Polo, osvojio je Darko Anušić iz Banjaluke.
Nova banka a.d. Banjaluka sinoć je u studiju Radio televizije Republike Srpske, organizovala izvlačenje dobitnika nagradne igre “Tri ključna razloga za štednju“.
Pravo učešća u nagradnoj igri imali su svi klijenti Nove banke koji su oročili minimalno 3.000 KM na najmanje 13 mjeseci. Priliku da osvoje vrijedne nagrade imale su 3.103 štediše. Ukupan nagradni fond iznosio je 25.636,00 KM, a učesnici su imali priliku da osvoje 12 nagrada. Prva nagrada je automobil VW Polo, druga nagrada je putovanje za dvije osobe, a zatim slijedi deset puta 300,00 KM na Maestro ili VISA Electron platnoj kartici.
Ispravnost izvučenih kupona kontrolisala je tročlana komisija u sljedećem sastavu: Milan Šubarić, notar, Suzana Trivić, predstavnica reklamne agencije New Moment New Ideas Company BiH i Mladen Đurđić, menadžer za štednju i depozite u Novoj banci.
Putovanje za dvije osobe dobio je Božo Kesić, takođe, iz Banje Luke. Dobitnici 300 KM na VISA Electron platnoj kartici su: Dušanka Vujović iz Istočnog Sarajeva, Andrija Hrgović iz Sarajeva, Milica Umićević iz Novog Grada, Đorđe Šuvira iz Zvornika, Sonja Beronja iz Banje Luke, Ahmet Granulo iz Hrasnice, Mirjana Bjelobaba iz Banje Luka, Milena Pavlović iz Lopara, Borislav Gaković iz Gradiške i Nada Kovačević iz Teslića.
Od početka 2011. godine oročeno je oko 126 miliona KM i sklopljeno 7.500 novih ugovora. Tome je uveliko doprinijela marketinška kampanja organizovana pod nazivom Tri ključna razloga za štednju, koja je trajala od 15. septembra 2011. do 31. januara 2012. godine. Štedni proizvod za koji su građani najviše iskazali interesovanje je rentna štednja. To je oblik štednje koji klijentima omogućava isplatu i raspolaganje kamatom unaprijed ili tokom trajanja perioda oročenja, a po fiksnim kamatnim stopama koje se kreću do 5,5 odsto.
„S obzirom na veliko interesovanje građana koji se svakodnevno interesuju za štednju u Novoj banci, odlučeno je da do 30. aprila 2012. godine zadržimo jednake uslove koje smo imali tokom trajanja kampanje, sa fiksnim i atraktivnim kamatnim stopama. Svim štedišama se zahvaljujem na ukazanom povjerenju, sa Novom bankom su uvijek na dobitku. Srećnim dobitnicima čestitam, a sve ostale pozivam da se uvjere da je štednja u Novoj banci siguran način ne samo da se uštedi određena suma novca, već i da se investiranjem, odnosno oročavanjem depozita, ostvari pravo na kamatu kao dodatni izvor prihoda”, izjavila je gospođa Dragana Tatić, menadžer marketinga Nove banke.