BEOGRAD, „Lou kost“ aviokompanija Germanwings od pocetka poslovanja u Srbiji septembru 2006. godine do oktobra 2011, prevezao više od 380 000 putnika između Srbije i Nemačke i dostigao stepen od preko 80 % popunjenosti putničkih kapaciteta.
Tokom prethodne godine avioni Germanwings prevezli su blizu 79 000, a do kraja ove godine očekuju da prevezu preko 80 000 putnika.
„Nakon prvh pet godina, mogu slobodno da kažem da je odluka da proširimo poslovanje na Srbiju bila ispravna. Srbija je važna zemlja u regionu i sa velikim potencijalom. Uprkos teškim okolnostima u kojima smo poslovali tokom 2011. godine, zadovoljni smo i ovogodišnjim rezultatima,“ rekao je Joahim Šotes, viši potpredsednik sektora za korporativne komunikacije u kompaniji Germanwings.
„Naša aviokompanija računa na kvalitet i inovaciju. Ove godine, putnicima smo predstavili tzv. „najbolje sedište“. To je sedište koje obezbeđuje veliki prostor za noge, veći od svih koje druge evropske aviokompanije nude“, kaže Šotes.
Germanwings nudi povoljne cene letova ka više od 75 destinacija širom Evrope iz 5 svojih baza – Keln/Bon, Štutgart, Berlin-Šenefeld, Hanover i Dortmund.
Ova „lou kost“ aviokompanija poseduje flotu od 30 mlaznih aviona tipa Airbus A 319.
Iz Beograda, tokom zimske sezone 2011/2012, letovi se odvijaju 3 puta nedeljno do Kelna i Štutgarta, a preko ovih gradova i do Hanovera, Lajpciga i Drezdena. Germanwings ove zime nudi i tzv. povezane letove – „pametno presedanje“ (smart connect) preko Kelna i Štutgarta do Bolonje u Italiji i Barselone u Španiji.
Germanwings, čije je sedište u Kelnu, fokusira se na to da ponudi linije ka glavnim evropskim „poslovnim“ gradovima. Kompanija Germanwings ima 3 glavne ciljne grupe: poslovne ljudi, putnike koji idu u posetu porodici i prijateljima i putnike koji idu na odmor. Trenutno poslovni ljudi čine 42% putnika kompanije Germanwings.