BANJALUKA, Kompanija “Prijedorčanka” je na proteklom Sajmu brendova u Beogradu “Brand Fair” nagrađena za najbolju brend ideju, odnosno “Gazdinu rakiju”, koja obuhvata osam vrsta visokokvalitetnih prirodnih voćnih rakija.
Izvršna direktorka “Prijedorčanke”, Ljiljana Vukelić, rekla je da je ovaj brend počeo u martu 2009. godine i prvo pojavljivanje je doživio na srpskom tržištu. U okviru brenda “Gazdina rakija” potrošačima su na raspolaganju viljamovka, kajsijevača, šljivovica, dunjevača, klekovača, ali i rakije od zove, drenjina i maline.
Nagradu smo dobili za najznačajniju novu ideju, odnosno našu limitiranu drenju, u konkurenciji s “Mekdonaldsovim” mekkafeom i “Majkrosoftovim” vindousom sedam. Planiramo da ovu rakiju plasiramo i na tržište BiH, u aprilu. Kvalitet je ostao isti, s tim da ćemo akcenat staviti na brendiranje – objasnila je Vukelićeva. Visokokvalitetna rakija od plodova drena urađena je u luksuznoj, limitiranoj kolekciji od 1.482 boce.
Sumirajući poslovne rezultate kompanije u 2009. godini, Vukelićeva je rekla da je “Prijedorčanka” zabilježila rast proizvodnje od 30 odsto, te smanjenje prodaje od deset odsto. Ona je naglasila i da je zaključeno da je takav obim prozvodnje moguće finansirati, kako zbog jeftnih sirovina, tako i zbog najvljenog ekonomskog oporavka.
Komercijalni direktor “Prijedorčanke”, Duško Stojančić, rekao je da većinu proizvoda, oko 75 odsto, plasiraju na strano tržište, u zemlje bivše SFRJ, te Češku i Slovačku.
– U posljednje vrijeme prisutni smo i na tržištu SAD i Kanade. Ostvarili smo značajan fizički obim proizvodnje, od preko 14.000 tona, što je rekordna proizvodnja. Nedovoljna ponuda svježe sirovine do sada je bila problem, ali zahvaljujući domaćim proizvođačima nismo imali potrebe za uvozom sirovine – rekao je Stojančić. Fokus
19 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Hvala Bogu,da nesto u ovoj zemlji ima napretka.svaka vam cast na trudu i upornosti.
Kako se krece cijena akcije Prijedorcanke na berzi?
ne krece se
kotira
Ljiljana Vukelić je li to kćerka onog gazde vukelića koji je dobar sa Arsenićem koji je dobar sa Vidovićom koji je dobar sa Stankovićem koji je dobar sa ………..u ovoj zemlji stvarno ima napretka!Liljin dečko je modni kreator.
Ispravka ,,Ljiljin,,
sta si ‘teo reci
Ma ništa,poznajem tog modnog mačka…momak je ok.
Samo mi Ljiljin tata i Arsenić duguju za jabuku…
“Gazdina rakija” je dobra ideja, ali ova Ljiljina priča je loša.Rakija koja nema tradiciju i stalne kupce najmanje 10 godina je brlja. Stvarati brend rakije od marta 2009. i porediti ga sa Mekdonaldsom ili Majkrosoftom može samo neka izvršna direktorka koja je čitav život pila sok od borovnice.Svi znamo kako se na beogradskom (i još nekim) sajmovima dobijaju nagrade i medalje.Vrhunac je tvrdnja da je proizvedeno 1.482 boce prirodne drenovače.Bolje je da nije davala nikakvu izjavu.
Pa nisu imali više drenjaka, oni su sitni i teško ih je po drvarskim čukama brati.
Ispravka,ne poredi izvrsna direktorica svoj brend rakije sa Mekdonaldsom ili Majkrosoftom, to su bili ostali nominovani brendovi za najznacajniju novu ideju. Ja ne znam kako se na beogradskim (i jos nekim) sajmovima dobijaju nagrade,ali je svakako pohvalno da je to bio brend sa nasih prostora i ne treba ostavljati previse prostora za negativne kritike!
Nije mi cilj blatiti gore pomenutu firmu i njen brend, upoznat sam sa ,,mukama,, Prijedorčanke prije privatizacije.Pomenuta firma je imala po meni pohvalne poteze traženja novih tržišta za plasmane svojih proizvoda, bilo je tu inovativnih poteza stvaranja brenda npr.,,Maršal,, sa Titovim likom, ulaganja u dizajn i sl.Iako to nije tema (direktno) cilj mi je pomenuti probleme individualnih proizvođača-voćara koji zavise od pomenutih monopolista a država se ne brine puno o njima.Velika početna ulaganja, tri godine do prvog roda i amortizovanja dugova,pogled u nebo…kompletna proizvodnja jabuke nije dovoljna da zadovolji tržište BiH a opet tropa..problem funkcionisanja klastera,pomenuti monopolisti i država…U našem okruženju jedino su voćari iz Gradiške na višem stepenu proizvodnje,klasterskog udruživanja,plasmana i zaštite.Izvrsna direktorica i izvrsno izgleda..uh..i ima dobar auto..uh..
@prle. Tako ti je i u Bosnaplodu, Semberki itd.. Kakav klaster i dugacke price. Te firme uzmu proizvod i ne plate ga i tacka. Seljaci nikad ne dobise pare a vuk pojeo magarca. Mojoj tetki su “platili” nakon 6 mjeseci u seceru!. Vecina vocara na Majevici je ovisna o svercerima, sto daje sliku stanja.
Ta ista firma Prijedorcanka je govorila da u BiH ne moze naci dovoljno sjlive pa je mora uvoziti. Ko je ovde lud. Halo nema sljiva u Bosni, pa ne prica se o bananama ili ananasu.
Kolika je cijena akcije Prijedorcanke na berzi?
Jesu li oni a.d.?
http://www.blberza.com/v2/Pages/SecurityTrading.aspx?code=PDNK-R-A
Aha…super. Hvala Bimbo 🙂
Zahvaljujem i u ime 122 🙂
Zaboravih se vratiti na svoj redovni nick 🙁
Malo sam se javio s CG primorja u jednom postu, pa ostao nick Hotel
rasipnice 😛