VAŠINGTON, Samo dvije godine nakon predstavljanja koje je najavljeno kao prekretnica u svijetu digitalnih medija – pionir tablet izdavaštva zatvara svoja vrata.
Medijski div News Corp objavio je kako prestaje da izdaje iPad ekskluzivne dnevne novine “The Daily”. Riječ je o potezu o kojem se spekulisalo već mjesecima, nakon što je postalo jasno kako “The Daily” stvara velike gubitke za poslovanje News Corpa.
Prema nepotvrđenim glasinama, u sam projekat je uloženo nekoliko desetina miliona dolara, dok je “The Daily” nakon lansiranja počeo stvarati godišnji gubitak od 30 miliona dolara.
Previše i po kriterijima medijskog mogula Ruperta Mardoka koji je izjavio kako će iskustvo stečeno na “The Dailyju” biti primijenjeno na druge medijske brendove u vlasništvu ove američke medijske kuće.
“Od samog predstavljanja, The Daily je predstavljao hrabri eksperiment u digitalnom izdavaštvu. Nažalost, postalo je jasno da ne možemo pronaći veliku publiku dovoljno brzo koja bi nas uvjerila da imamo održivi poslovni model”, izjavio je Mardok.
“The Daily” je imao oko 100.000 pretplatnika, a za profitabilno poslovanje navodno je trebao dostići brojku od 500.000 plaćenih pretplatnika. Bizlife.rs