BANJALUKA, Generalni direktor kompanije „M:tel“ Predrag Ćulibrk sa saradnicima predstavio je danas u Banjaluci pod motom „Otvoreno za sve“ nove usluge ove firme koje se odnose na fiksnu telefoniju, internet i digitalnu televiziju, naglašavajući da komapanija želi po najpovoljnijim uslovima da potrošačima na ovim prostorima učini dostupnim najnovija tehnološka dostignuća u ovoj oblasti.
„Mi smo spremno ušli u izazov realizacije ponude najnovijih tehnologija u ovoj oblasti i to za najširi krug naših potrošača i korisnika fiksne telefonije, interneta i digitalne televizije i istovremeno smatram da smo vrlo kvalitetno osmislili korisničke pakete, pa očekujem da ćemo naići i na dobar odaziv naših korisnika kada su u pitanju ovakve izuzetno zahtjevne tehnološke usluge i po vrlo pristupačnim cijenama na tržištu“, rekao je Ćulibrk.
Potsjećajući da juče bio Svjetski dan telekomunikacija, generalni direktor „m:tel“-a je rekao da je to bio i povod za današnje puštanje u funkciju novog servisa ove kompanije, izražavajući uvjerenje da će se obezbjeđivanjem ovih usluga visoke tehnologije u oblasti komunikacija takođe značajno poboljšati i kvalitet života i rada, ne samo direktnih korisnika tih usluga, nego i svih građana na ovim prostorima.
Izvršni direktor za marketing i prodaju „m:tel“-a Milenko Cvijanović je objasnio da pod motom „Otvoreno za sve“ kompanija nudi objedinjene usluge fiksne telefonije, interneta i digitalne televizije u okviru čega su pripremljeni i različiti „paketi“ u skladu sa potrebama korisnika m:telove mreže.
„Pod komercijalnim nazivom `Open`, kompanija nudi objedinjene usluge fiksne telefonije, interneta i „Ajpi tivi“ (IPTV) digitalne televizije i ti paketi sadrže po prvi put novu uslugu koja podrazumjeva digitalnu televiziju koja će već u startu imati preko 70 domaćih i stranih kanala, a cilj nam je da kontinuirano taj broj i povećeavamo“ – precizirao je Cvijanović.
On je dodao ova primjenjena visoka tehnologija omogućava da navedena digitalna televizija ostvaruje prijem izuzetno kvalitetne slike visoke rezolucije sa jedne strane, kao što omogućuje i dvosmjernu, interaktivnu, komunikaciju, što prema njegovim riječima, korisniku pruža jedno „sasvim novo iskustvo interaktivnog gledanja televizije“.
Cvijanović je pojasnio to znači da korisnik, osim što može da odabire kada i u koje vrijeme, te koji program će da gleda, tako biti u prilici da postavlja i „roditeljsku kontrolu“ gledanja tv programa njihove djece, a biće mu na raspolaganju i usluga „kućne videoteke“ i druge pogodnosti.
On je detaljno pojasnio i sve prednosti svakog od najnovijih „paketa usluga“ i njihove cijene, naglašavaju da se sve usluge koriste u okviru jedne jedinstvene pretplate i da će pritom, svi pozivi unutar „m:tel“-ove fiksne mreže biti potpuno besplatni, kao i da je omogućen probni period za korisnike ovih usluga 30 dana, kad se može pretplatnik odlučiti da li će zadržati ili vratiti opremu.
U ovom periodu pretplatniku će biti na raspolaganju za gledanje svi kanali iz ponude “open iptv”.
On je još dodao da je besplatni broj info telefon na koji budući korisnici mogu da dobiju sve neophodne upute i informacije vezane za nove ponude 0800-50-005, kao da se ista mogunost pruža putem zvanične internet stranice ove kompanije.