NJU DELHI, Italijanski proizvođač luksuznih automobila “Ferrari” zvanično je debitovao na indijskom tržištu i otvorio prvo predstavništvo u Nju Delhiju, sedam godina nakon što je ušao u Kinu.
“Ferrari” će ponuditi cijelu liniju sportskih automobila italijanske kompanije, a prodaja će krenuti s najjeftinijim modelom kalifornija, koji košta 22 miliona rupija (485.000 dolara), u koju je uračunata i skupa uvozna taksa od preko 100 procenata.
Novi modeli će ove godine početi da stižu na indijsko tržište, a “Ferrari” već ima 50 vozila koje su nabavili domaći bogataši, među kojima se nalzi i indijska kriket zvijezda Sačin Tendulkar.
“Ferrari” je objavio da je prodao oko 300 automobila u Kini u 2010. godini, oko pet odsto od ukupno 6.500 proizvedenih automobila godišnje.
U aprilu prošle godine “Aston Martin” se priključio listi luksuznih robnih marki u Indiji, gdje “Ferrarijev” dugogodišnji italijanski rival “Lamborgini” već ima predstavništvo.
On je precizirao da bi ovogodišnja prodaja mogla da dostigne rekordnih 6.800 do 7.000 vozila, ali će to zavisiti od situacije u Japanu, gdje je “Ferrari” prodavao godišnje oko 400 automobila, prenose agencije.