NJUJORK, Baš kao na Instagramu, Tviteru, Tumblru, na hashtag na Fejsbuku sada se može kliknuti, a nakon toga biće prikazan feed ispunjen onim što su drugi korisnici ili strane pisali o toj temi.
“Svakog dana stotine miliona ljudi koristi Fejsbuk kako bi podijelilo svoje mišljenje o stvarima koje se dešavaju. Do sada, nije bilo jednostavnog načina da se dobije veća slika”, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije Fejsbuk.
DisplayMedia
Kako bi to promijenili, iz Fejsbuka su odlučili da uvedu hashtagove. Od sada će biti moguće i pretraživati Facebook sadržaj po hashtagu, a privatnost postova ostaje onakva kakva je inače podešena na vašim postovima.
Iz Facebooka kažu da je ovo samo prvi korak, te da će nove opcije koje pomažu ljudima da jednostavnije učestvuju u javnim diskusijama biti predstavljene uskoro.
S druge strane ne treba zaboraviti da je Fejsbuk uveo toliko noviteta u posljednjih par mjeseci da još jedan vizuelni dodatak može da predstavlja smetnju i djeluje iritantno na korisnike, prenose agencije.