NJUJORK, Sve veći broj Amerikanaca ima profil na nekoj od društvenih mreža, dok je Fejsbuk uvjerljivo najraširenija društvena mreža, pokazali su rezultati studije koju je sprovela istraživačka agencija Pju riserč.
Prema tom istraživanju, 73 odsto odraslih Amerikanaca sa pristupom internetu koristi makar jednu društvenu mrežu, dok je Fejsbuk omiljena društvena mreža, koju koristi 71 odsto odraslih korisnika širom svijeta, ili 57 odsto Amerikanaca, prenosi Frans pres.
Pored Fejsbuka, tu su i druge društvene mreže poput Pinteresta, Linkedlna i Tvitera, koje sve više dobijaju na popularnosti.
Prema podacima Pju riserča, 42 odsto internet korisnika (ili 34 odsto Amerikanaca) istovremeno koristi dvije ili više društvenih mreža.
Broj odraslih korisnika Fejsbuka porastao je ove godine na 71 odsto sa prošlogodišnjih 67 odsto, pokazali su rezultati istraživanja. Tanjug