LONDON, Prihodi Facebooka od oglašavanja veći su u inostranstvu nego u SAD-u, pa su u prvom tromjesečju dostigli 51 odsto ukupnih prihoda od oglašavanja te društvene mreže, saznaje Reuters.
I dosad je Facebook izvještavao o ukupnim prihodima od oglašavanja, ali nikada nije objavio detaljniju strukturu prihoda.
U prvom tromjesečju prihodi od oglašavanja te društvene mreže porasli su 46 odsto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 3,3 milijarde dolara, što čini veliku većinu Facebookovih ukupnih prihoda od 3,5 milijardi dolara.
Pritom su prihodi od oglašavanja u inostranstvu porasli za 36 odsto na godišnjem nivou, na 1,7 milijardi dolara. I dok prihodi iz Evrope rastu sporije nego u SAD-u, u azijsko-pacifičkoj regiji Facebook je zabilježio najveći rast, 57 odsto na godišnjem nivou.
Čelnici te društvene mreže očekuju i dalji rast prihoda s inostranih tržišta.
“Idućih milijardu novih potrošača doći će iz tih zemalja”, kazala je Reutersu Carolyn Everson, potpredsjednica Facebooka za globalna marketinška rješenja.
Oglašavanje na mobilnim uređajima čini više od 70 odsto ukupnih Facebookovih prihoda od oglašavanja, a oglašavanje na tim uređajima posebno je snažno i privlačno oglašivačima s tržišta u razvoju, kazala je Carolyn Everson. Poslovni.hr