KOPAONIK, Vlasnik agencije EU projekti Vladimir Pandurov pozvao je danas firme u Srbiji iz oblasti digitalnog marketinga da se uključe u trku za dobijanje sredstava iz EU fondova, kao i programa EU Horizont 2020 u okviru kojeg će biti izdvojeno čak 78,6 milijardi evra za istraživanja i inovacije.
On je na konferenciji o Internet ekonomiji Nova energija, čiji je Tanjug medijski pokrovitelj, rekao da je Horizont 2020. namijenjen inovativnim kompanijama i organizacijama sa svježim idejama, kao i da je EU spremna da izdvoji između milion i pet miliona evra kako bi se neka zamisao i inovacija dovela do prototipa i njegove komercijalizacije na tržištu. „U tom programu mogu da učestvuju i firme iz Srbije, koja je uplatila tiket za učešće i već imamo desetine firmi i organizacija, fakulteta i univerziteta koji su aplicirali, a neki su i dobili sredstva“, rekao je Pandurov Tanjugu.
U narednih sedam godina Srbija će, kako kaže, svake godine imati i oko 200 miliona evra donacija iz EU fondova, a i oko 350 do 400 miliona evra biće dostupno iz IPA programa za region odnosno zemlje bivše Jugoslavije, osim Hrvatske i Slovenije, plus Albanija i Turska.
On je kazao da će, na primjer, u okviru projekata za reformu carinskog sistema, izgradnju puteva, bolnica i slično u okviru svakog od njih postojati sekundarne nabavke za marketinške i pr usluge.
Pandurov je istakao da će na svim projektima koje će EU finansirati u narednom periodu bar 10 odsto budžeta biti namijenjeno marketinškim i PR uslugama. Tanjug