VAŠINGTON, Usluga “Epl mjuzik” (Apple music) za direktno slušanje muzičkih sadržaja preko veba (striming), zabilježila je od lansiranja na tržište 30. juna impresivan broj pretplatnika, čak 11 miliona, od kojih je dva miliona izabralo porodičnu pretplatu koja košta 14,99 evra mjesečno.
Glavni Eplovi konkurenti, švedski Sportifaj i francuski Dizer (Deezer) nude istovremeno usluge koje se plaćaju i one besplatne, a Epl “igra na kartu” usluga koje se plaćaju.
Klasična pretplata na “Epl mjuzik” košta 9,99 dolara mjesečno (8,83 evra), ali da bi pridobio korisnike Epl nudi besplatan probni period od tri mjeseca, piše francuski dnevnik Mond.
Pretplata na ovu uslugu omogućava individualni pristup fajlu od 30 miliona pjesama, pristup radiju, kao i formiranje plejliste.
Tek će se vidjeti koliko će od 11 miliona pretplatnika izabrati da produži pretplatu nakon 30. septembra, kada se završava probni period.
Ukoliko bi 100 odsto sadašnjih pretplatnika nastavilo da plaća uslugu “Epl mjuzik”, to bi mogao da bude veliki udarac za konkurenciju, jer bi predstavljalo više od polovine korisnika koji plaćaju uslugu Sportifaj (bilo ih 20 miliona u junu). Tanjug