SARAJEVO, Prizori gužve ispred šaltera uskoro bi trebali biti sve rjeđi. Savremene informacione tehnologije približile su banke klijentima. Elektronsko bankarstvo postaje sve popularniji način poslovanja.
Osim vremena, mobilno bankarstvo štedi i novac. Naknade za m-ba usluge su jeftinije i za 80% u poređenju s troškovima obrade računa prilikom plaćanja na šalterima.
Sve je manje skeptičnih, a više je korisnika koji prepoznaju prednosti ovih usluga.
U trci za klijentima banke nude brojne pogodnosti. Zainteresovani na info punktovima mogu dobiti odgovore o mogućnostima korištenja usluga elektonskog i mobilnog bankarstva. Instaliranje aplikacije traje desetak minuta. Nakon toga, korisnici mogu online u bilo koje vrijeme i bez obzira gdje se nalaze za nekoliko minuta obaviti transakcije, plaćanje, imati uvid u promet novca i stanje računa.
Očekivano, ovakav vid bankarskih usluga najviše je privukao mlađu generaciju. Studentski paketi za 1 marku prilagođeni su njihovim potrebama i mogućnostima.
Neke banke su, da bi se odgovorile svim zahtjevima klijenata, razvile vlastiti model elektonskog bankarstva.
“Svake godine je 20% porast korištenja elektronskog bankarstva. Mislim i da stariji od 45 godina uviđaju njegove prednosti i da ga počinju koristiti. Ako se vratimo nekoliko godina unazad, možemo se sjetiti da su se ljudi teško navikli na debitne i kreditne kartice, a sada se ne može zamisliti da ih nemate u novčaniku. Isti je slučaj i sa elektronskim bankarstvom”, kaže Nezir Čahtarević, rukovodilac prodaje u BBI banci.
Elektronsko bankarstvo, uz smanjenje transakcijskih troškova, unapređuje efikasnost i sigurnost platnog prometa te ubrzava obrt, što otvara prostor za stvaranje prihoda u privredi. Indikator.ba