BANJALUKA – Okružni sud u Banjaluci donio je pravosnažnu presudu u korist “Eko toplana” Banjaluka i pravosnažno je dokazana ispravna primjena primjena propisa od strane “Eko toplana” u odnosu na korisnika usluge, saopšteno je iz “Eko toplane” Banjaluka.
“Naime, radi se o slučaju potrošača nastanjenog u ulici Desanke Maksimović, koji je u postupku osporavao obligacioni odnos, jer sa ‘Eko toplanama nije imao potpisan ugovor o isporuci toplotne energije. Okružni sud u Banjaluci jasno je utvrdio da je potrošač u momentu preuzimanja komunalne djelatnosti od strane ‘Eko toplana’ 1.2.2018. godine kao korisnik bio priključen na sistem daljinskog grijanja i koristio usluge grijanja. ‘Eko toplane’ su sve do momenta isključenja korisnika sa mreže, u skladu sa Odlukom o opštim uslovima za proizvodnju, isporuku i korišćenje toplotne energije koju je usvojila Skupština Grada Banjaluka, isporučivale toplotnu energiju i zakonito ispostavljale račune za izvršenu uslugu. Odlukom Okružnog suda u Banjaluci, uvažena je žalba ‘Eko toplana’ Banjaluka čime je tužba korisnika odbačena, a pravosnažna presuda donesena u korist ‘Eko toplana‘”, navodi se u saopštenju.
Iz “Eko toplana” poručuju da ova presuda još jednom potvrđuje da je određeni broj korisnika postao “žrtva” zlonamjernih dezinformacija koje su se pojavile u početku rada “Eko toplana”, zbog čega su se bez potrebe upustili u sudske postupke i na kraju imali bespotrebne dodatne troškove.
“Podatak da, u Banjaluci trenutno preko 97 odsto korisnika plaća račune za grijanje dovoljno pokazuje da je ogromna većina naših korisnika svjesna svojih prava i obaveza na čemu im se i ovaj put najsrdačnije zahvaljujemo, jer zahvaljući tome već četiri godine u Banjaluci imamo samoodrživ i funkcionalan sistem daljinskog grijanja. Svjesni činjenice da još uvijek u našem gradu postoje korisnici koji zbog dotrajale mreže imaju određenih problema sa grijanjem, nastojimo da iz godine u godinu kvalitet grijanja dignemo na viši nivo, ali i apelujemo na nadležne da se problem dotrajale mreže dugoročno riješi“, zaključuju iz “Eko toplana”. Agencije
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Apelujemo na nadležne da riješe mrežu?????
Ja sam uredno poslao zahtjev za isključenje za šta imam i dokaz, jer sam poslao poštom, a dobio sam odgovor da zahtjev nije podnesen pravovremeno. I cijelih godinu dana dobijam račune. Pri tome uselio sam se u novi stan, koji sam kupio od prtehodnog vlasnika koji nije imao dugova prema toplani. Toplana je iskoristila moje podatke za zahtjeva i uredno mi poslala račun sa mojim generalijama iako nikad nisam potpisao ugovor. Do današnjeg dana me nisu isključili niti došli da utvrde stanje da sam se isključio kako sam tvrdio još od početka.
Odluka suda u kojem se stavlja da korisnik mora platiti uslugu jer je enrgija isporučena???? Na koji način sud može da utvrdi da je isporučena? Naročito ako znamo da toplana ne može garantovati za toplotnu energiju tj tačnu T u stanovima.
U svakom slučaju potrošači su žrtve sistema, koji u 2021 koristi drvo za grijanje….možda imamo pravo zbog ekološkog opredjeljenja……ostaje da vidimo šta če biti u mom slučaju, javim vam ishod.