PODGORICA, Agencija za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost (EKIP) preduzeće odgovarajuće mjere kako bi zaštitila potrošače ukoliko mobilni operatori uvedu nova tarifiranja za korisnike.
– Zabranićemo takvu nepravilnost, zapravo naložićemo otklanjanje te nepravilnosti. Takođe ćemo djelovati po zahtjevima korisnika i zaštitićemo ih od takvih radnji – rekao je direktor EKIP, Zoran Sekulić.
On je pojasnio da EKIP ne može da preduzima nikakve mjere prije nego što se nepravilnost učini.
– Mobilnim operaterima smo uputili upozorenje da to ne smiju da rade, a ukoliko postupe drugačije, svakako ćemo naložiti uklanjanje učinjene nepravilnosti – rekao je Sekulić.
Iz “Telenora” su prvi najavili da će svi pripejd korisnici od 13. avgusta račun morati da potroše za mjesec, jer će im u suprotnom odlazni pozivi biti zamrznuti.
Na sajtu kompanije donedavno je stajalo obavještenje da će se umjesto tarifiranja na sekund tarifirati na minut, kao i da će svaka provjera računa i prebacivanje kredita biti dodatno naplaćivani, a najmanja dopuna iznositi dva evra.
Mobilna mreža crnogorskog telekoma, T-Mobile, 1. avgusta je promijenila interval za tarifiranje odlaznih poziva, što znači da će se umjesto naplate jednog sekunda naplaćivati čitav minut.
Počev od 1. avgusta, tarifiranje u pripejd paketima u kojima je tarifni interval jedan sekund nakon prvog minuta, mijenja se u tarifiranje na minut, navodi se u obavještenju na sajtu kompanije.
I ta mreža je skratila rok važenja pripejd dopuna na četiri mjeseca.
Isto je od 1. septembra najavio i M:tel, preko obavještenja o izmjeni cjenovnika u pripejd, postpejd i biznis segmentu, koje je takođe objavljeno na sajtu kompanije. Novosti