ZAGREB – U ovom, za ugostitelje, hotelijere i uopšteno turizam i privredu teškom korona vremenu, traži se način kako biti podrška tim djelatnostima.
Nakon detaljnog planiranja i dogovaranja, posloženi su termini za ovogodišnje edukativne događaje namijenjene hotelijerima, ugostiteljima i njihovim djelatnicima, te ostalim turističkim djelatnicima. Organizator “Ricerca Mercato” ovim događajem želi pomoći turističkim djelatnicima sa predavanjima i edukacijama, savjetovanjem, druženjem i razmjenom iskustva i na taj način dati im podršku da lakše svi nađu put u bolju ugostiteljsko-turističku i privrednu budućnost.
Događaji su dodatno unaprijeđeni programom, sadržajem, kao i nazivom. Dosadašnji naziv događaja je bio Wine Vip Event, a ove godine naziv je Wine EnoGastro Vip Event – Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih eksperata.
Organizator vjeruje u smirivanje korona pandemije i planirani termini i destinacije događaja su:
RIJEKA – 02. jun (02.06.2021.)
ZADAR – 09. jun (09.06.2021.)
POREČ – 17. jun (17.06.2021.)
SPLIT- 23. jun (23.06.2021.)
ZAGREB – 01. jul (01.07.2021.)
Ako ne bude moguće u navedenim terminima organizovati događaje, organizator će odgoditi i planirati nove termine. Bitno je naglasiti da već sada pristiže vrlo velika podrška od partnera izlagača koji se i sami interesuju za događaje i traže svoje mjesto u ovoj „vrlo lijepoj priči”.
Događaji će se održati u vrlo kvalitetnim hotelima i restoranima, ali zbog korona pandemije i raznih ograničenja događaji će biti na hotelskim i restoranskim natkrivenim terasama dok će se u vrlo velikim dvoranama održati radionice i edukacije.
Svi događaji biće organizovani prema svim epidemiološkim mjerama: ograničenja broja zvanica u zatvorenim i otvorenim prostorima, uz održavanje socijalne distance, korištenje dezinficijensa i zaštitnih maski, prozračivanje prostora. Sve u cilju što veće sigurnosti svih učesnika i zvanica događaja.
Dosadašnje edukacije i predavanje za vlasnike restorana, konoba, raznih ugostiteljskih objekata, hotelskih kuća, direktore hotela, FB menadžere, konobare, someliere, kuhare, barmene ove godine su tu i nove edukacije, a to su edukacije za bariste i slastičare kao i specijalizovane prezentacijske i degustacijske radionice za vina, pjenušce, žestice i razne druge radionice.
Posebna novost je i ta da će se na događajima prezentovati enogastronomija na poseban način. Timu govornika i Chefova priključitće se i neka nova imena iz svijeta ugostiteljstva i enogastronomije kako bi svoje znanje i vještine nesebično podijelili sa zvanicama-ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima i ostalim turističkim djelatnicima.
Događaji su autentični, posebni i drugačiji od ostalih, a u proteklih 5 godina tim Ricerca Mercato organizovao je čak 17 vrlo posebnih događaja. Vrlo veliki naglasak je na kvalitetnim Hrvatskim lokalnim proizvođačima uz nekoliko izlagača iz susjednih država.
U saradnji sa partnerima projekta, izlagačima, sponzorima i donatorima zvanicama i gostima događaja je omogućeno sve besplatno – od besplatnog ulaza, besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova), besplatne radionice i edukacije, te za određeni broj VIP zvanica (koje pozivaju izlagači) besplatna večera sinergije hrane i vina. Goste događaja očukuju i mnoga druga iznenađenja.
Partneri događaja su Hrvatska turistička zajednica, županijske komore Hrvatske gospodarske komore (ne svih županija domaćina), neke (ne sve) županijske komore Hrvatske Obrtničke komore onih županija u kojima se održavaju događaji. Partneri događaja su i županije u kojima se održava događaj kao i njihove turističke zajednice, gradovi domaćini i njihove turističke zajednice i razne kompanije, gradovi i opštine koji su se ponudili kao donatori i sponzori ovog vrlo vrijednog događaja. Izuzetno važni partneri događaja su izlagači.
Projekt je pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede i Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske.
Glavni motiv, cilj i svrha eventa je POVEZIVANJE ugostiteljsko turističke struke sa kvalitetnim domaćim – lokalnim proizvođačima, uz ponekog iz susjedstva, kao i EDUKACIJA svih gostiju i izlagača partnera te ugostiteljsko turističke struke kao i PODIZANJE NIVOA ZNANJA, KVALITETA PONUDE i USLUGE.
Zbog potpuno drugačijeg koncepta organizovanja događaja u odnosu na neke slične događaje ovakve vrste zvanice su svjesne kvalietata i važnosti ove vrlo „posebne edukativne priče”. Pitali smo jednog od zvanica kako bi on opisao ovaj događaj, a njegov odgovar oslikava posebnost i ideju organizatora:
“Ovaj event je ustvari Festival novih znanja, edukacija, usavršavanja, druženja i poslovnog povezivanja kvalitetnih ugostitelja i hotelijera sa proizvođačima proizvoda i delicija za turizam.”
Organizator događaja je agencija Ricerca Mercato kojoj je specijalnost, strast i užitak, ali i posao, event management, a uz ostale usluge marketinga, istraživanja i unapređivanja tržišta, prepoznatljivi su i kompetentni u savjetovanju turističko-ugostiteljskih djelatnosti.