SARAJEVO, Međunarodna organizacija “Superbrends” dodijelila je večeras titule i priznanja “Superbrend BiH 2010” tržišnim markama i kompanijama koje su na tržištu BiH ostvarile izvanredan uspjeh u ovoj poslovnoj godini.
Priznanje “Superbrend BiH 2010” dobili su, između ostalih, BH Telekom, Gracija, Alma Ras, Tuzlanska so, Bosnia bank internešnl /BBI/, Alarm Vest grup, Aura, Koloseum klub, DHL ekspres, Ekonomik, Floriol, Granof, Jana, Konzum, Ledo, Ljepota i zdravlje, Megle, Poli, Mikrokreditna fondacija Prizma, Radio Stari Grad, Sarajevo Film Festival, Sarajevski kiseljak, Štok, Unika , Vranac i Vranac Prokorde.
Na ceremoniji je prvi put u BiH proglašena i Superbrends ličnost. Ove godine tu titulu ponio je popularni pjevač Halid Bešlić.
Više od 1 200 domaćih i stranih brendova, raspoređenih u 27 kategorija, nalazilo se na listi finalista, a za najbolje se glasalo na osnovu kvaliteta, pouzdanosti, prepoznatljivosti i emotivnog naboja, istakli su organizatori.
Na ceremoniji dodjele priznanja predstavljena je i ovogodišnja “Superbrends publikacija” posredstvom koje su kompanije u okviru Brending studije predstavile srž same tržišne marke, osvrćući se na njene početke, tržište na kojem djeluje i rast koji je uslovio njen uspjeh.
Večerašnjom dodjelom priznanja zaokružen je treći izbor Superbrendova u BiH.
Međunarodna organizacija “Superbrends” prisutna je u 86 zemalja širom svijeta a glavni cilj joj je identifikovati vodeće brendove na svakom pojedinom tržištu, te na taj način dodatno promovisati disciplinu brendinga.
Organizacija trenutno u cijelom svijetu sarađuje sa više od 10 000 robnih marki iz različitih područja, a do sada je organizovala više od 200 globalnih brending događaja, takozvanih “brending Oskara”, na kojima je učestvovalo više od 30 000 predstavnika.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Međunarodna organizacija “Superbrends” dodijelila je večeras titule i priznanja “Superbrend BiH 2010″ tržišnim markama i kompanijama koje su na tržištu BiH ostvarile izvanredan uspjeh u ovoj poslovnoj godini.
Ili sam lud ili ništa mi nije jasno. Samo bih pitao da li neko može da mi pojasni, da BH ”brend” može da bude i davalac kredita za podsticaje razvoja koji uzima kamatu 40% i više (volio bih da me neko ispravi i tačno kaže kolika je).