NEW YORK – Iako je podigla javnost na noge, zbog Nikeove nove reklame američka je kompanija dosegnula rekordnu cijenu dionica, piše Fortune.
Reklama koja slavi moto kompanije “Just do it” prikazuje kontroverznog bivšeg NFL-ovog igrača Colina Kaepernicka zbog čega su se mnogi konzervativci pobunili paljenjem Nikeovih tenisica te rezanjem čarapa. No unatoč tome, prodaja je porasla 31 posto, a investitorima se reklama očito svidjela budući da je cijena dionica američke kompanije porasla pet posto te dosegla rekordnih 83,49 dolara. Uz rast prodaje i cijena dionica, Nike je ovim potezom dobio 17.000 novih pratitelja (eng. follower) na Instagramu, a objava američke kompanije na toj društvenoj mreži druga je “najlajkanija” objava u istoriji Nikea (nakon objave o Svjetskom prvenstvu).
Navedeno je u potpunoj suprotnosti s izjavama američkog predsjednika Donalda Trumpa prema kojima je kompanije “apsolutno uništena zbog bijesa i bojkota koje je kampanja izazvala”.
Da podsjetimo, Colin Kaepernick bio je prvi igrač koji je 2016. počeo klečati tijekom tradicionalnog sviranja američke himne prije početka utakmice u znak protesta protiv policijskog nasilja nad Afroamerikancima što se nije svidjelo Trumpu kao ni mnogim drugim konzervativcima. Iako se Nike prije nije izjašnjavao o ovoj kontroverzi, uključivanje Kaepernicka u kampanju u kojoj je sportaš postao zvijezda, pokazuje na čijoj je strani američka kompanija. Jutarnji list