Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Javna preduzeća u budžet uplatila samo 14,5 od planiranih 100 miliona KM  

    20. Juna 2025. — 16:06

    Potvrđeno: „Pavgord“ kupio „ArcelorMittal“ u Prijedoru i Zenici

    20. Juna 2025. — 15:44

    Pročitajte koji vrtići su potpisali ugovor o subvencijama sa gradom Banjaluka

    20. Juna 2025. — 15:06

    Nakon ostavki dvojice direktora radnici IRB-a idu na sistematski

    20. Juna 2025. — 15:04
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Cijene naftnih derivata ponovo skaču, distributeri već najavili vrtoglavi skok

    20. Juna 2025. — 09:35

    Mađarska planira da uveze 8,5 milijardi metara kubnih ruskog gasa

    19. Juna 2025. — 13:00

    Šta je zaustavilo izgradnju solarne elektrane na Sokocu

    19. Juna 2025. — 08:16

    Cijene goriva rastu, evo gdje je najjeftinije u regiji

    18. Juna 2025. — 14:03

    Višković: Srpska spremna za razgovor o aranžmanu sa MMF-om

    20. Juna 2025. — 15:40

    Promet na Banjalučkoj berzi 16.438 KM

    19. Juna 2025. — 14:15

    Švajcarska smanjila osnovnu kamatu na 0 odsto

    19. Juna 2025. — 12:54

    Dijaspora plaća proviziju jer BiH nije u SEPA

    18. Juna 2025. — 11:45

    Beogradski div velikom akvizicijom ulazi na sarajevsko tržište

    13. Juna 2025. — 08:12

    „Aktiva invest“ objavio ponudu za preuzimanje „Krajinapetrola“

    11. Juna 2025. — 12:38

    Ko stoji iza velike transakcije akcijama Sarajevo osiguranja

    10. Juna 2025. — 14:30

    „Eastcode“ povećao vlasništvo u „Veleprehrani“  

    30. Maja 2025. — 10:24

    Proizvodi sa nula posto marže nevidljivi u marketima: Šulićeva kampanja više marketing nego pomoć građanima

    20. Juna 2025. — 14:04

    Potrošačka korpa dostigla 3.178 KM

    15. Juna 2025. — 11:30

    Postaje li platina novo zlato: Kina ju je uvezla u najvećoj količini u posljednjih godinu dana

    14. Juna 2025. — 14:30

    Poskupljuje gorivo u Srpskoj

    13. Juna 2025. — 13:24

    Koliko zarade sezonci u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Grčkoj

    18. Juna 2025. — 09:31

    Hrvatska gubi turiste zbog previsokih cijena

    17. Juna 2025. — 15:38

    Crna Gora u trci za najpoželjniju destinaciju

    16. Juna 2025. — 09:00

    Obogaćena turistička ponuda Teslića

    15. Juna 2025. — 13:10

    Cijene naftnih derivata ponovo skaču, distributeri već najavili vrtoglavi skok

    20. Juna 2025. — 09:35

    Mađarska planira da uveze 8,5 milijardi metara kubnih ruskog gasa

    19. Juna 2025. — 13:00

    Koncesionari love u mutnom uz prećutnu podršku države

    19. Juna 2025. — 10:40

    Rusko tržište šansa za privredu, izazov za proizvođače

    19. Juna 2025. — 09:01
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    SAD: Svakog dana 1000 novih milionera

    19. Juna 2025. — 09:50

    Italija zabranjuje mobilne telefone srednjoškolcima

    17. Juna 2025. — 09:59

    Gradi se najveće plutajuće naselje u Evropi

    16. Juna 2025. — 08:02

    Organsko povrće na vodi i bez grama hemije

    14. Juna 2025. — 12:50

    Cijene sirove nafte skočile na najviši nivo u pet mjeseci

    20. Juna 2025. — 09:01

    Njemačka gubi trku s Kinezima

    19. Juna 2025. — 15:10

    Pale akcije na američkim berzama

    18. Juna 2025. — 08:58

    Sukob Izraela i Irana može dovesti do znatnog rasta cijena

    14. Juna 2025. — 15:20
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Diederik van Middelkoop na Play Media Day 05 govoriće o značaju muzike kod oglašavanja!

Diederik van Middelkoop na Play Media Day 05 govoriće o značaju muzike kod oglašavanja!

Dragana EremijaDragana Eremija3. Marta 2020. — 12:23Nema komentara4 minute čitanja

BANJALUKA – Diederik van Middelkoop je kreativni direktor i partner u Amp.Amsterdam, agenciji koja je specijalizovana za zvučno brendiranje, muzičku produkciju i kontrolu muzike. Navikao je da radi sa napoznatijim svjetskim brendovima iz različitih sfera, poput kompanija Samsung, Google, Nike, Adidas, Coca-Cola, Heineken, Audi, Qatar Airways, ali i za mnoge druge brendove.

Na predstojećem 5. Play Media Day-u sa publikom će podijeliti, kako je to raditi sa najmoćnijim svjetskim kompanijama, te koliku zapravo ulogu ima muzika u oglašavanju. Supervizor za reklamne kampanje i identitet brendova širom svijeta, zaslužan je za neke od napoznatijih globalnih reklama, a napokon će i regionalna kreativna industrija, imati priliku upoznati ovog reklamnog genijalca.

Van Middelkoop-ova ljubav prema muzici javila se još u ranom djetinjstvu. Prvu pjesmu je napisao kada je prvi put sjeo za klavir svojih roditelja

“Moj brat je već bio uspješan i ostvaren muzičar, koji je svakodnevno vježbao klavir i flautu na amsterdamskom konzervatoriju. Bio je dosta ispred mene u muzičkom smislu, a jedino kada sam imao hrabrosti vježbati kod kuće, bilo je kada on nije bio u našem domu. Kada sam prvi put dodirnuo klavir, on je isto tako dotaknuo mene. Osjećam se blagoslovljeno što sada mogu raditi svaki dan sa talentovanim muzičarima, kako bih svijet učinio boljim mjestom putem muzike”, rekao je Van Middelkoop.

Ovaj mladi muzičar ističe da je za njegov početak kriv prijatelj koji mu je poslao oglas u kojem muzički studio Hilversum u Holandiji traži muzičkog fanatika, koji bi radio kao istraživač.

“Prijavio sam se na taj oglas i poslije nekoliko veoma zahtjevnih krugova, a vjerujem da je bilo oko 150 potencijalnih kandidata, dobio sam posao. Vrlo brzo sam postao producent i našao se na vodećoj poziciji u studiju”, kaže Van Middelkoop.

Za Agencija Amp.Amsterdam ima samo riječi hvale, te tvrdi da je to sjajan kolektiv višestruko talentovanih ljudi, koji pomažu brendovima da napreduju i da se povezuju koristeći kulturu. Ističe da zaista vjeruju u premošćivanje jaza između svijeta brendova sa jedne strane i svijeta muzike, sa druge strane, te da su Ti svijetovi potrebni jedni drugima sve više i više, a da su oni tu da ostvare tu sinergiju.

Njihovo partnerstvo sa Universal Music Group, tvrdi Van Middelkoop daje im fantastičan uvid u ponašanje potrašača globalne muzike, kao i ulazak u najveći svjetski muzički katalog i popis umjetnika.

 Na pitanje kako muzika čini oglašavanje zanimljivijim, Diederik van Middelkoop je rekao da ona sve čini pamtljivim, uključujući i oglašavanje.

“Samo se dvije stvari momentalno usidre u emocionalni dio ljudskog mozga i to nevjerovatno efikasno: muzika, odnosno zvuk i miris. Kao ljudska bića, mi se za muziku vezujemo toliko snažno, instinktivno i nagonski. Muzika nas podiže, rastuži, zbog nje se osjećamo ushićeno, romantično, srećno, a tu je i mnogo drugih osjećanja. Gotovo svaka vrsta emocije se može podstaći izborom prave muzike. Bilo koji oblik međuljudske komunikacije – uključujući oglašavanje – na odličan način koristi muziku, koja može biti vrlo efikasna. To muziku čini jednim od najmoćnijih komunikacijskih alata, dostupnih brendovima i oglašavanju”, tvrdi Van Middelkoop

Kao najveći izazov u svojoj karijeri, ovaj kreativac je istakao svoj najnoviji posao, gdje su radili na reklami za Audi za ovogodišnji Super Bowl.

“Reklamna agencija 72andSunny Amsterdam, obratila nam se krajem prošle godine sa upitom, da ponovo snimimo kultni Diznijev hit iz crtanog filma “Frozen”, pjesmu “Let It Go”, za reklamu Audijevog automobila e-tron® Sportback. Zbog jedinstvenog partnerskog odnosa između agencije Amp.Amsterdam i Universal Music Group ­/ Disney, bili smo savršen partner, koji je preuzeo muzički nadzor nad čitavim projektom. Vrlo smo ponosni na rezultat”, kazao je Middelkoop.

Publici na 5. Play Media Day konferenciji će pružiti uvid u snagu muzike za brendove, u najširem smislu te riječi. Dijeliće svjetske primjere, uspjehe i neuspjehe, istoriju i misli, sa zadovoljstvom. Kreativna industrija se rapidno mijenja i raste, a ovaj umjetnik se nada  da će im njegovi stavovi i primjeri biti od koristi. Zvučno brendiranje je ogroman trend i zaslužuje priznanje, kazao je Vn Middelkoop, te dodao da će rado  podijeliti neka od iskustava Amp.Amsterdama, kao kompanije za muzičko brendiranje, njihove ideje, predviđanja i opažanja.

Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, dostupno je na www.playmediaday.com. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz  više od 30% popusta do 01.04. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.

5 play media day diederik vn middelkoop muzika ucesnici
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članak„Prointer“ povukao tužbu protiv CAPITAL-a
Sljedeći članak Kredit od sedam miliona KM za specijalnu bolnicu

Povezani članci

Capital teme 24 minute čitanja

Kako je tekao finansijski uspon „Integral inženjeringa“

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Javna preduzeća u budžet uplatila samo 14,5 od planiranih 100 miliona KM  

20. Juna 2025. — 16:0602 minute čitanja

BANJALUKA – Budžetom Republike Srpske za prošlu godinu planirana je dividenda od javnih preduzeća u iznosu od 100 miliona marka, a ostvarena je u iznosu od svega 14,5 miliona maraka.

Potvrđeno: „Pavgord“ kupio „ArcelorMittal“ u Prijedoru i Zenici

20. Juna 2025. — 15:44

Pročitajte koji vrtići su potpisali ugovor o subvencijama sa gradom Banjaluka

20. Juna 2025. — 15:06

Nakon ostavki dvojice direktora radnici IRB-a idu na sistematski

20. Juna 2025. — 15:04

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti