BANJALUKA – Diederik van Middelkoop je kreativni direktor i partner u Amp.Amsterdam, agenciji koja je specijalizovana za zvučno brendiranje, muzičku produkciju i kontrolu muzike. Navikao je da radi sa napoznatijim svjetskim brendovima iz različitih sfera, poput kompanija Samsung, Google, Nike, Adidas, Coca-Cola, Heineken, Audi, Qatar Airways, ali i za mnoge druge brendove.
Na predstojećem 5. Play Media Day-u sa publikom će podijeliti, kako je to raditi sa najmoćnijim svjetskim kompanijama, te koliku zapravo ulogu ima muzika u oglašavanju. Supervizor za reklamne kampanje i identitet brendova širom svijeta, zaslužan je za neke od napoznatijih globalnih reklama, a napokon će i regionalna kreativna industrija, imati priliku upoznati ovog reklamnog genijalca.
Van Middelkoop-ova ljubav prema muzici javila se još u ranom djetinjstvu. Prvu pjesmu je napisao kada je prvi put sjeo za klavir svojih roditelja
“Moj brat je već bio uspješan i ostvaren muzičar, koji je svakodnevno vježbao klavir i flautu na amsterdamskom konzervatoriju. Bio je dosta ispred mene u muzičkom smislu, a jedino kada sam imao hrabrosti vježbati kod kuće, bilo je kada on nije bio u našem domu. Kada sam prvi put dodirnuo klavir, on je isto tako dotaknuo mene. Osjećam se blagoslovljeno što sada mogu raditi svaki dan sa talentovanim muzičarima, kako bih svijet učinio boljim mjestom putem muzike”, rekao je Van Middelkoop.
Ovaj mladi muzičar ističe da je za njegov početak kriv prijatelj koji mu je poslao oglas u kojem muzički studio Hilversum u Holandiji traži muzičkog fanatika, koji bi radio kao istraživač.
“Prijavio sam se na taj oglas i poslije nekoliko veoma zahtjevnih krugova, a vjerujem da je bilo oko 150 potencijalnih kandidata, dobio sam posao. Vrlo brzo sam postao producent i našao se na vodećoj poziciji u studiju”, kaže Van Middelkoop.
Za Agencija Amp.Amsterdam ima samo riječi hvale, te tvrdi da je to sjajan kolektiv višestruko talentovanih ljudi, koji pomažu brendovima da napreduju i da se povezuju koristeći kulturu. Ističe da zaista vjeruju u premošćivanje jaza između svijeta brendova sa jedne strane i svijeta muzike, sa druge strane, te da su Ti svijetovi potrebni jedni drugima sve više i više, a da su oni tu da ostvare tu sinergiju.
Njihovo partnerstvo sa Universal Music Group, tvrdi Van Middelkoop daje im fantastičan uvid u ponašanje potrašača globalne muzike, kao i ulazak u najveći svjetski muzički katalog i popis umjetnika.
Na pitanje kako muzika čini oglašavanje zanimljivijim, Diederik van Middelkoop je rekao da ona sve čini pamtljivim, uključujući i oglašavanje.
“Samo se dvije stvari momentalno usidre u emocionalni dio ljudskog mozga i to nevjerovatno efikasno: muzika, odnosno zvuk i miris. Kao ljudska bića, mi se za muziku vezujemo toliko snažno, instinktivno i nagonski. Muzika nas podiže, rastuži, zbog nje se osjećamo ushićeno, romantično, srećno, a tu je i mnogo drugih osjećanja. Gotovo svaka vrsta emocije se može podstaći izborom prave muzike. Bilo koji oblik međuljudske komunikacije – uključujući oglašavanje – na odličan način koristi muziku, koja može biti vrlo efikasna. To muziku čini jednim od najmoćnijih komunikacijskih alata, dostupnih brendovima i oglašavanju”, tvrdi Van Middelkoop
Kao najveći izazov u svojoj karijeri, ovaj kreativac je istakao svoj najnoviji posao, gdje su radili na reklami za Audi za ovogodišnji Super Bowl.
“Reklamna agencija 72andSunny Amsterdam, obratila nam se krajem prošle godine sa upitom, da ponovo snimimo kultni Diznijev hit iz crtanog filma “Frozen”, pjesmu “Let It Go”, za reklamu Audijevog automobila e-tron® Sportback. Zbog jedinstvenog partnerskog odnosa između agencije Amp.Amsterdam i Universal Music Group / Disney, bili smo savršen partner, koji je preuzeo muzički nadzor nad čitavim projektom. Vrlo smo ponosni na rezultat”, kazao je Middelkoop.
Publici na 5. Play Media Day konferenciji će pružiti uvid u snagu muzike za brendove, u najširem smislu te riječi. Dijeliće svjetske primjere, uspjehe i neuspjehe, istoriju i misli, sa zadovoljstvom. Kreativna industrija se rapidno mijenja i raste, a ovaj umjetnik se nada da će im njegovi stavovi i primjeri biti od koristi. Zvučno brendiranje je ogroman trend i zaslužuje priznanje, kazao je Vn Middelkoop, te dodao da će rado podijeliti neka od iskustava Amp.Amsterdama, kao kompanije za muzičko brendiranje, njihove ideje, predviđanja i opažanja.
Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, dostupno je na www.playmediaday.com. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz više od 30% popusta do 01.04. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.