NJUJORK, Koka-kola je i prošle godine bila najprodavaniji brend na svijetu, prate je Kolgejt i Magi koji su zauzeli druga dva mjesta.
Kompanija Kantar Vordpanel svake godine objavljuje listu brendova koji su se najviše kupovali. Takođe, svake godine se objavljuje lista brendova koji su ostvarili najveći rast povjerenja kupaca, prenosi list Figaro.
Studija je analizirala 11.000 brendova u 35 zemalja u svijetu. Lista je napravljena na osnovu toga koje brendove i koliko često domaćinstva kupuju.
Koka-Kola je najprodavaniji brend na svijetu, iako je zabilježila manji broj ostvarenih poena (5,72 miliona) nego prethodnih godina.
Kolgejt u vlasništvu Kolagejt-Palmoliv kompanije, je na drugom mjestu sa 3.99 miliona poena.
Na trećem mjestu je Magi u vlasništvu Nestlea, ima vrijednost od 2.76 miliona poena.
Na četvrtoj poziciji je Lajfboj u vlasništvu Anlivera (Unilevera). Ima vrijednost od 2.34 miliona poena.
Na petom mjestu je Neskafe, u vlasništvu kompanije Nestle, koji ima vrijednost od 2.14 miliona poena.
Na šestom mjestu je Pepsi, u vlasništvu PepsiKo,koji ima vrijednost od 1.98 miliona poena.
Na sedmom mjestu je Lajz u vlasništvu PepsiKo, ostvario je vrijednost od 1.75 miliona poena.
Na osmom Knor takođe u vlasništvu Anilevera, ostvario je vrijednost od 1.65 miliona poena.
Dav u vlasništvu Anlievera je deveti sa vrijednošću od 1.46 miliona poena, zabilježivši napredak u odnosu na prethodnu godinu.
Na destom mjestu je Tajd koji se u nekim zemljama prodaje i kao Alo, Vizir i Aće. Ostvario je vrijednost od 1.44 miliona poena. B92