BANJALUKA – “Čistoća” Banjaluka je uvela dostavu računa putem e-maila kako bi korisnicima uslugu učinila što bržom i dostupnijom.
“Ovaj način dostave računa dostupan je za sve korisnike, nove i postojeće, bez obzira da li se radi o fizičkim ili pravnim licima, a na osnovu zahtjeva potrošača. Popunjavajući obrazac Zahtjev za dostavu računa putem elektronske pošte, korisnik se opredjeljuje na ovakav način dostave i isti će biti u primjeni sve dok se korisnik ne izjasni drugačije”, saopštili su iz „Čistoće“.
Ukoliko se korisnici odluče za dostavu računa putem elektronske pošte, “Čistoća” im neće dostavljati račune korištenjem poštanskih usluga u papirnoj verziji.
“Korisnik usluge može izvršiti uplatu fakturisanog iznosa za korištenu uslugu odvoza i odlaganja komunalnog otpada na isti način kao i sa računom dobijenim putem pošte/inkasanta”, pojasnili su u “Čistoći”.
Zahtjev za dostavu računa putem e-maila se podnosi u sjedištu ”Čistoće” u Banja Luci, u ulici Braće Podgornika 2, svakog radnog dana u periodu od 07:30 do 15:30 časova uz obavezan uvid u ličnu kartu korisnika.
“Procedura slanja elektronskog računa korisnicima usluge, podrazumijeva generisanje i slanje računa u PDF formatu za fizička i pravna lica koja imaju aktivnu uslugu ”dostava računa elektronskom poštom”. Korisnik usluge će na ovaj način dobiti račun do 10. u mjesecu”, naveli su u “Čistoći”.