BEOGRAD, Do sada je Srbija pokušavala da pronađe strateškog partnera za Telekom Srbiju , a s obzirom da su investicioni fondovi veoma jaki investitori u posljednje vrijeme, očigledno je cilj da se maksimizira cijena prodaje, rekao je broker Nenad Gujaničić.
On je naglasio da će se na prodaji Telekoma svakako zaraditi, ali ističe da su pretjerana očekivanja da će cijena biti mnogo veća nego prošlog puta kada je raspisan tender.
„Najpre treba sprovesti korporativizaciju Telekoma, što ne znači ovo što se sada dešava. To znači da bi kompanija trebalo da bude kotirana na berzi, da transparentno posluje, da bude pod lupom investicione javnosti i samim tim bi i rezultati poslovanja bili bolji”, ističe Gujaničić.
Kako kaže, nakon tog procesa bi svi vlasnici akcija mogli da odluče šta bi trebalo dalje činiti.
Kada je reč o tajmingu za prodaju, u smislu cijene, tajming je bio najbolji prije svjetske ekonomske krize, kaže Gujaničić i ističe da bi sada Srbija privatizaciju trebala da iskoristi kao dobar koncept za korporativizaciju svih ostalih javnih preduzeća kako bi bila uspješnija.
Agencija za privatizaciju Srbije objavila je javni poziv za prikupljanje neobavezujućih ponuda za prodaju Telekoma Srbije.
Zainteresovani za kupovinu akcija koje su u vlasništvu države, neobavezujuće ponude mogu da dostave do 2. avgusta. Dnevnik