Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Poljoprivreda i drvna industrija BiH potencijali za veći izvoz u EU

    29. Jula 2025. — 14:53

    Kupovina zgrada među najvišim prioritetima Vlade Srpske

    29. Jula 2025. — 13:48

    Ministar iz medija dobija informacije o stanju u „Šumama“

    29. Jula 2025. — 12:31

    Radnici „Lutrije“ nezadovoljni jer nisu dobili regres

    29. Jula 2025. — 12:12
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Mrežarina u Srpskoj uskoro skuplja za čak 40 odsto?

    29. Jula 2025. — 14:04

    Za pola godine ugovorene koncesije od 337 miliona KM

    26. Jula 2025. — 10:45

    Crna Gora pred novom arbitražom vrijednom 300 miliona dolara

    25. Jula 2025. — 14:24

    NIS zbog OFAC-a izabrao novog predsjednika i potpredsjednika odbora direktora

    25. Jula 2025. — 12:26

    NLB Banka Banja Luka omogućila Apple Pay za svoje klijente u Bosni i Hercegovini

    29. Jula 2025. — 18:21

    Pad cijene akcija RŽR „Ljubija“

    29. Jula 2025. — 15:50

    Promet na Banjalučkoj berzi samo 245 KM

    28. Jula 2025. — 16:00

    Srpska ide u novo zaduženje obveznicama

    28. Jula 2025. — 09:59

    Pad cijene akcija RŽR „Ljubija“

    29. Jula 2025. — 15:50

    Narodna banka Srbije planira povratak svih zlatnih rezervi

    25. Jula 2025. — 10:52

    Srpska najviše izvozila u Hrvatsku

    23. Jula 2025. — 08:09

    Klimatske katastrofe stvaraju “novu tržišnu realnost” za osiguravajuće kuće

    20. Jula 2025. — 13:10

    Na platformi “Temua” postoje nelegalni proizvodi

    29. Jula 2025. — 08:16

    Od septembra radne nedjelje za samostalne trgovce u FBiH

    24. Jula 2025. — 14:50

    Trgovački lanac u Hrvatskoj kažnjen jer je davao popuste

    23. Jula 2025. — 11:27

    Agencije za nadzor nad tržištem BiH: Upitna sigurnost proizvoda s Temu

    23. Jula 2025. — 11:15

    Srpsku za šest mjeseci posjetilo 238.899 turista

    29. Jula 2025. — 09:58

    Građani Srpske najviše ljetuju u Crnoj Gori i Hrvatskoj

    28. Jula 2025. — 09:50

    Već 250.000 posjeta na Panonskim jezerima

    27. Jula 2025. — 15:30

    Stranci za pet mjeseci u Crnoj Gori potrošili 16 miliona manje

    26. Jula 2025. — 12:20

    Poljoprivreda i drvna industrija BiH potencijali za veći izvoz u EU

    29. Jula 2025. — 14:53

    Mrežarina u Srpskoj uskoro skuplja za čak 40 odsto?

    29. Jula 2025. — 14:04

    Andrić: Tona peleta od 360 do 450 KM

    29. Jula 2025. — 10:30

    Petrović: Godina izrazito hidrološki nepovoljna

    27. Jula 2025. — 12:20
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Američki startap tvrdi da može da pretvori živu u zlato

    28. Jula 2025. — 09:00

    Tesla izgubila milijarde dolara prodajom bitkoina

    25. Jula 2025. — 16:49

    Gdje živi najviše milionera u Srbiji?

    25. Jula 2025. — 08:01

    Kako je BlackRock postao finansijski gigant: Od 69 milijardi do 12,5 triliona dolara

    23. Jula 2025. — 09:41

    Evro tone nakon trgovinskog sporazuma s Amerikom

    29. Jula 2025. — 14:40

    Rusija zabranila izvoz goriva do 31. avgusta

    29. Jula 2025. — 12:21

    Njemačka vlada tone u dugove

    29. Jula 2025. — 08:59

    SAD i EU postigle trgovinski sporazum

    28. Jula 2025. — 10:50
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Cilj „BH Airlinesa“ četiri puta više putnika

Cilj „BH Airlinesa“ četiri puta više putnika

adminadmin1. Juna 2009. — 06:11Nema komentara4 minute čitanja

recica-bh-airlinesSARAJEVO, Dolaskom “Turkish Airlinesa” za strateškog partnera naše kompanije, osim aviona i pet miliona eura, dobili smo i ime, što u avio-industriji mnogo znači, kaže Nudžeim Rečica, direktor “BH Airlinesa”. U intervjuu Rečica ističe da će “BH Airlines” u nekoliko narednih godina višestruko povećati broj putnika koje prevozi, a u planu je i otvaranje novih linija.

 
         “Turkish Airlines”, jedna od najjačih evropskih avio-kompanija, postala je vlasnik 49 posto “BH Airlinesa”. Koliko vam znači ovo strateško partnerstvo?
REČICA: “
BH Airlines” je mala regionalna kompanija koja je imala veoma mnogo problema. U prošlosti je poslovala pod nazivom “Air Bosna” i 17 mjeseci avioni nisu letjeli. Napravljan je sanacioni program koji je Vlada FBiH usvojila i krenulo se u izgradnju “BH Airlinesa”. Sa dva manja aviona avio-kompanija ne može uspjeti. Ona mora rasti da bi uspjela. Vlada kao većinski vlasnik nije imala finansijskih sredstava za nabavku novih aviona, a kupovina aviona na lizing po tržišnim cijenama godišnje košta između četiri i pet miliona dolara.
Tada smo se odlučili za pronalazak strateškog partnera i preferirali smo da partner bude avio-kompanija, a ne investicioni fond koji nam može dati samo novac. U avio-industriji ime mnogo znači. Kada za partnera ili suvlasnika imate uglednu avio-kompaniju, to je mnogo veća prednost na tržištu. Naš koncept je bio da se vratimo na tržište, da uspostavimo standard, da korisnicima damo dobru uslugu i da počnemo da se širimo. Na dobrom smo putu da to uradimo uz “Turkish Airlines”.

 
          Šta je “BH Airlines” dobio za 49 posto svoga vlasništva?
REČICA:
Svojih 49 posto “Turkish Airlines” je kupio za pet miliona eura u kešu i oni su to odmah isplatili. Imali su obavezu da obezbijede dodatnih pet miliona eura za nabavku aviona na lizing. Mogli smo uzeti i avion od druge kompanije, ali njihova ponuda je bila mnogo povoljnija. “Turkish” je imao obavezu da uđe u potpunu komercijalnu saradnju sa nama. Pružaju nam svu vrstu pomoći u marketingu i prodaji. Oni će i izvršiti obuku našeg osoblja, pilota, stjuardesa, mehaničara, inženjera, rukovodstva u marketingu i financiranju. Biće obučavani kao i osoblje “Turkisha”. Vrlo brzo ćemo imati obučene pilote koji će letjeti ovim novim avionima.

 
         Koliko putnika sada “BH Airlines” prevozi, a kakvi su planovi za naredni period?
REČICA:
U prošloj godini smo prevezli oko 70.000 putnika, što je oko 17 posto putnika sa sarajevskog aerodroma. Računamo da ćemo s mlaznim avionom koji smo dobili imati veći broj putnika i da ćemo preuzeti putnike od drugih kompanija, posebno one za Skandinaviju i dijelom za Njemačku. Očekujem da možemo pokriti oko 30 posto putničkog prometa sa Sarajevskog aerodroma. Plan je da sa dva mlazna aviona, možda čak i trećim, koji će doći najkasnije početkom 2010. godine, znatno povećamo svoje kapacitete. Ukoliko stvorimo uslove u kompaniji i ukoliko bude tržišta i ova kriza malo splasne, vjerujem da možemo doći do 250.000 prevezenih putnika godišnje, što je više od 40 posto putnika koji koriste sarajavski aerodrom.

 
           Kakvi su planovi “BH Airlinesa” kada je u pitanju uvođenje novih linija?
REČICA:
Danas letimo tri puta sedmično za Cirih i pet puta za Beč, a to su nove linije. Planiramo u suradnji sa češkom avio-kompanijom otvoriti liniju i za Prag. Letove za Podgoricu i Skoplje planiramo uspostaviti vrlo brzo i to je skoro pa riješeno. Posebno nam je zanimljivo skandinavsko tržište gdje ima dosta naših ljudi, tako da ćemo uspostaviti letove i prema tim zemljama. Uskoro će vjerovatno biti čak tri linije za gradove u Skandinaviji.
Naše sljedeće potencijalno tržište su SAD i Kanada, gdje, prema našim podacima, putuje oko 100.000 naših ljudi godišnje. Ranije je “Air Bosna” letjela četiri ili pet puta za Amsterdam. Imali su ugovor s američkom kooperacijom, naši ljudi su slijetali iz Amerike u Amsterdam, a mi smo ih prevozli u Sarajevo. To namjeravamo ponovo pokrenuti.

 
          Koliko je realno da se iskoriste i ostali aerodromi, osim sarajevskog?
REČICA:
Od početka smo napravili dobre odnose s aerodromom u Banjaluci i on nam je alternativni aerodrom. Doskora smo iz Banjaluke letjeli dva puta sedmično za Cirih, a sada ćemo imati tri leta, što je sasvim dobra konekcija. Razmišljaćemo i o drugoj liniji iz Banjaluke, možda u Njemačku ili jednom sedmično čak za Skandinaviju. Iz Tuzle dva puta sedmično letimo za Frankfurt. Iz Mostara smo letjeli za Istanbul, a jedno vrijeme za Zagreb. Ali, realno govoreći, nijedna linija sa ovih aerodroma ne može biti isplativa. Nezavisne n.

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakŠtrajk zbog otpuštanja novinara!?
Sljedeći članak RS nedostaje inspektora

Povezani članci

Capital teme 13 minute čitanja

Jašarspahić: Na Sarajevskoj sedmici energije i klime o ključnim pitanjima za energetsku tranziciju

Capital teme 010 minuta čitanja

Nobel Prize Winner Joseph Stiglitz for CAPITAL: Russia could profit from the sanctions

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Poljoprivreda i drvna industrija BiH potencijali za veći izvoz u EU

29. Jula 2025. — 14:5325 minuta čitanja

Spoljnotrgovinski deficit BiH sa EU u ovom periodu iznosio je 2,3 milijardi KM

Kupovina zgrada među najvišim prioritetima Vlade Srpske

29. Jula 2025. — 13:48

Ministar iz medija dobija informacije o stanju u „Šumama“

29. Jula 2025. — 12:31

Radnici „Lutrije“ nezadovoljni jer nisu dobili regres

29. Jula 2025. — 12:12

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.