ČELAREVO, Generalni direktor danske pivare “Karlsberg” (Carlsberg) za jugoistočnu Evropu i generalni direktor “Karlsberg Srbija” u Čelarevu Isak Šeps izjavio je da pivara u Čelarevu, primjer jedne od najuspješnijih privatizacija u Srbiji, nastavlja i dalje sa rastom i profitabilnim razvojem.
Povodom dana pivare i 115. godišnjice proizvodnje piva u Čelarevu, Šeps je najavio pred oko 8.000 gradjana Čelareva i gostiju iz svih krajeva Srbije i okruženja, da će ova pivara, zahvaljujući stalnim investicijama, iduće godine proizvesti dva miliona hektolitara piva, što je četiri puta više nego prije četiri godine kada ju je “Karlsberg” preuzeo, i zapošljavati više od 550 radnika širom zemlje.
Prema njegovim rečima, “Lav” brend više nije samo mali, lokalni brend, već snažan igrač broj dva u Srbiji “sa više od milion hektolitara” i “ponosan brat naših internacionalnih brendova” – “karlsberg”, “tuborg” i “holsten”.
Osim u razvoj poslovanja u Srbiji, “Karlsberg” će nastaviti da investira i u lokalnu zajednicu, rekao je SSeps, pomenuvši završetak projekta čišćenja parka u letnjikovcu Dundjerski i njegovo održavanje, kao i podršku fudbalskom klubu ČSK Čelarevo i druge investicije u Čelarevu.