SARAJEVO – Centralna banka BiH (CBBiH) planira potrošiti 6,6 miliona KM za nabavku softvera za upravljanje deviznim rezervama.

Kako bi to realizovala ova institucija je objavila tender za prvu fazu nabavke ovog softvera vrijedan 5,7 miliona KM bez PDV ili 6,6 miliona KM sa pripadajućim porezima.
U pitanju je pretkvalifikacija, kako bi se “prečistili” ponuđači, tačnije prikupljaju se ponude i provjerava da li prijavljene firme zadovoljavaju tražene kvalifikacije ili posjeduju određene sertifikate.
Nakon toga, planirana je druga faza u kojoj će biti kontaktirani oni koji su prošli prvu fazu. Njima se dostavljaju tehničke specifikacije za traženi softver, na osnovu koje pripremaju ponude koje će dostaviti CBBiH.
U objavljenom tenderu za prvu fazu je definisano da sistem mora podržati sve procese upravljanja deviznim rezervama centralne banke.
“Novi softver se mora uklopiti u postojeću IT infrastrukturu i dobro se integrisati u postojeći softverski okvir koji pretežno zauzima BRIS (Bankarsko Računovodstveni Informacioni Sistem – custom rješenje u upotrebi u CBBiH)”, navedeno je u tenderskoj dokumentaciji.
Definisani su i uslovi za dobijanje ovog posla, a jedan od njih je i uspješna realizacija najmanje jednog ugovora koji se odnosi na implementaciju novog softverskog rješenja za upravljanje deviznim rezervama ili nadogradnja ranije implementirane predmetne nabavke u jednoj od centralnih banaka iz Evropskog sistema centralnih banaka, u posljednje tri godine ukupne vrijednosti minimalno 5.000.000 KM.
To softversko rješenje mora biti i danas aktivno.
Osim toga ponuđač mora imati dovoljan broj angažovanih stručnjaka za navedeni posao i to minimalno tri stručnjaka sa sertifikatom za implementaciju ponuđenog softverskog rješenja.
U ovoj fazi postupka se ne traže dokazi za ekonomsko finansijsku sposobnost kandidata, ali je precizirano da će ugovorni organ zahtijevati od ponuđača dostavljanje garancije za ozbiljnost ponude u drugoj fazi postupka nabavke, u iznosu od 1,5 odsto od visine procijenjene vrijednosti nabavke.
“Svi detaljni zahtjevi vezani za garanciju za ozbiljnost ponude biće definisani u dokumentaciji za drugu fazu postupka nabavke”, navedeno je u tenderskoj dokumentaciji.
Ponude za prvu fazu ovog tendera se mogu slati do 17. oktobra, a u konačnici će kriterijum za dodjelu ugovora biti najniža ponuđena cijena.
Ugovor će biti zaključen na tri godine, sa tim da je rok za implementaciju 12 mjeseci.
CAPITAL: V. P.