BANJALUKA, Kompanija “Bobar” iz Bijeljine vodi pregovore o kupovini banjalučkog “Autoprevoza” čime bi napravili značajan korak u planiranom zauzimanju liderske pozicije u putničkom drumskom saobraćaju u BiH, saznaju “Nezavisne”.
U holdingu “Drinatrans” iz Zvornika, transportnom ogranku grupacije “Bobar”, potvrdili su da su sa čelnicima “Autoprevoza” razgovarali o mogućnostima kupovine tog preduzeća.
“Radi se o preliminarnim razgovorima započetim na inicijativu vlasnika ‘Autoprevoza’ s kojima imamo vrlo dobru saradnju. U toku su analize imovine i vrijednosti preduzeća od strane stručnih službi u kojoj obje strane sagledavaju koji su im interesi, tako da je preuranjeno govoriti da li će i kada doći do te transakcije”, kazao je Ljubiša Stjepanović, direktor “Drinatransa”.
On kaže da je interes zvorničke firme i grupacije “Bobar” da značajnije prošire prisustvo u Banjaluci, kao najvećem gradu i administrativnom centru RS, zbog čega prvenstveno ciljaju preuzimanje gradskih i prigradskih autobuskih linija.
U “Drinatransu”, koji je u protekle dvije godine već preuzeo lokalne auto-prevoznike iz Teslića, Višegrada, Šekovića i Srebrenice, kažu da ulazak na banjalučko tržište pripremaju vrlo studiozno.
“Ne zalijećemo se, već ispitujemo i analiziramo sve moguće detalje, pogotovo što u Banjaluci postoji velika konkurencija među prevoznicima. Znamo, sa druge strane, koliko bi za naš razvoj i ambicije značilo preuzimanje ‘Autoprevoza’ s kojim bismo postali respektabilan ‘igrač’ ne samo u BiH, već i regionu”, ističe Stjepanović.
Dragoslav Mihajlović, direktor “Autoprevoza”, najstarije i najveće banjalučke firme za prevoz putnika, potvrdio je da razgovaraju s predstavnicima kompanije “Bobar”, ali nije želio detaljnije komentarisati pregovaračke stavove.
“Razgovori su na početku, revizori rade svoj posao, pravi se diobni bilans i to je sve što vam mogu reći u ovom momentu”, kazao je Mihajlović.
Prema nezvaničnim informacijama, većinski vlasnici “Autoprevoza” zvorničkom holdingu namjeravaju prodati osnovnu djelatnost preduzeća – prevoz putnika, dok, sa druge strane, u okviru planirane nove firme žele zadržati turističku agenciju i pojedine međunarodne linije. U pregovorima se “koplja lome” i u vezi sa budućim statusom autobuske stanice u Banjaluci, te servisa i tehničkog pregleda, koje bi u svom vlasništvu rado vidjele obje strane. Saznajemo, takođe, da dodatnu komplikaciju pravi i plan da hangar “Autoprevoza” sa Banjalučkog polja bude izmješten u jedno od prigradskih naselja. Nezavisne novine
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Da Bobaru misli malo i na radnike u sistemu. Daj i njima povećaj makar plate ako ne daješ regres i ostalo što ih pripada. Nećeš valjda sve ponijeti sa sobom u grob.
Bobar je pred prošle lokalne izbore dobio od SNSD pare za izgradnju tramvaja u Bijeljini, pa pošto ga je onaj Mićić pobijedio, sada ih vraća u Banja Luku pravim gazdama. Bobar je počeo poslovni uspon sa prodajom zaliha zelenih kartona AMS, a moglo bi mu se desiti da završi sa crvenim kartonom jer je u Bijeljinskom SNSD-u pregrubo otresao onog naftaša koji mu to sigurno neće zaboraviti i oprostiti.