BEOGRAD, Prva Banka humanog mlijeka u Srbiji i regionu dobila je najsavremeniju medicinsku opremu i dostavno vozilo za prikupljanje mlijeka zahvaljujući uspješno realizovanoj petomjesečnoj kampanji koju je Rosa voda pokrenula sa Institutom za neonatologiju, saopšteno je iz te kompanije.
Kampanja je rezultirala udvostručenom količinom prikupljenog mlijeka, a broj majki koje su donirale mlijeko porastao je čak deset puta u odnosu na prethodnu godinu. U saopštenju se navodi da je više od 20.000 ljudi podržalo je ovaj projekat na različite načine, čime je ostvaren jedan od ciljeva, da se podigne svjest građana, posebno trudnica i majki, o značaju doniranja humanog mlijeka.
Kampanja, koja se odvijala pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja, trajala je od juna do novembra ove godine i u tom periodu od svake prodate flaše Rosa vode od 1,5l, odvajana su sredstva za pomoć daljem opremanju i razvoju prve Banke humanog mlijeka.
„Projekat smo pokrenuli u želji da obezbjedimo najbolju hranu za sve prevremeno rođene i bebe sa zdravstvenim problemima koje su smještene na Institutu za neonatologiju. Ponosni smo što smo zajedničkim trudom doprinijeli tome da je sve veći broj malih pacijenata u prilici da se hrani humanim, majčinim mlijekom. Da smo sproveli dobre aktivnosti, sa vidljivim benefitima, potvrđeno je i time što je ovaj projekat proglašen za jednog od tri finaliste u kategoriji „Najbolja etička/humanitarna inicijativa” na međunarodnoj dodjeli nagrada „Water Innovation Awards“ održanoj u Škotskoj“, rekla je Tanja Petrović, Rosa brend menadžer. Emg.rs