TESLIĆ, Još jedna potvrda kvaliteta usluga i načina poslovanja “Banje Vrućice” stigla je u obliku sertifikata ISO 9001:2015.
Ovaj zdravstveno-turistički kompleks sistem upravljanja kvalitetom uveo je 11. novembra 2014. godine, kada je i dobio prvi sertifikat ISO 9001:2008.
U “Banji Vrućici” kažu da je navedeni sistem uspješno primijenjen i redovno provjeravan kako bi svi zahtjevi navedene norme bili ispunjeni.
“Nakon završetka prvog sertifikacijskog ciklusa i vidljivog poboljšanja kvaliteta pružanih usluga te zadovoljstva korisnika uslijedila je i tranzicija na novu reviziju norme ISO 9001:2015, gdje se organizacija morala uskladiti s novim zahtjevima”, pojašnjavaju iz ZTC “Banja Vrućica”.
Kako su naveli, cilj im je bio unaprijediti način poslovanja i kvalitet usluga koje pružaju svojim gostima, a sve u skladu sa svjetski priznatim normama.
“Proces resertifikacije sistema upravljanja kvalitetom je uspješno završen dobijanjem sertifikata ISO 9001:2015 sa datumom početka resertifikacijskog ciklusa od 6. novembra 2017. godine. Na taj način je potvrđeno da ZTC ‘Banja Vrućica’ djelotvorno primjenjuje, održava i poboljšava sistem upravljanja i da uspostavlja i nadzire ključne performanse ciljeva do njihovog ostvarivanja”, naglasio je Aleksandar Radošević, generalni direktor ove kompanije.
Dobijanje ovog sertifikata u praksi znači da gosti “Banje Vrućice” sada dobijaju još kvalitetniju uslugu i da je sve zapravo usmjereno ka zadovoljstvu gosta.
Takođe, sve primjedbe gostiju se detaljno analiziraju i cijeli upravljački tim radi na tome da se svi postojeći nedostaci što prije uklone.
Predstavnici sertifikacijske kuće “Bureau Veritas” naglasili su da su vidljiva poboljšanja u pružanju usluga u proteklom periodu i da su gosti zadovoljni uslugama koje dobijaju u “Banji Vrućici”.
Sistem upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 u predstojećem sertifikacijskom ciklusu doprinijeće da se organizacija rada i dalje poboljšava u pogledu kvalitetnog pružanja usluga i što većeg zadovoljstva korisnika. N.N/Nezavisne