ZAGREB, Badel 1862 je u prvih šest mjeseci 2012. godine ostvario za 5,2 miliona kuna bolji rezultat poslovanja nego u istom periodu prošle godine, navodi se u izvještaju objavljenom na Zagrebačkoj berzi.
Drugim riječima, Badel je u posmatranom periodu smanjio gubitak za 27 odsto na 14,03 miliona kuna. Iz kompanije ističu i kako je nakon dužeg vremenskog perioda na mjesečnom nivou ostvaren pozitivan rezultat poslovanja, odnosno u junu je ostvarena neto dobit od 0,4 miliona kuna, prenose hrvatski mediji.
Ostvareni prihod od prodaje u prvom polugodištu 2012. godine iznosi 146,7 miliona kuna, nasuprot 151,3 miliona godinu ranije. U tim prihodima učestvuju i prihodi od prvog izvoznog plasmana vina i jakih alkoholnih pića na kinesko tržište putem joint venture kompanije, a koju je Badel osnovao ove godine s kineskim poslovnim partnerom. U samom drugom tromjesečju ukupni prihodi od prodaje ostvareni su na nivou približnom kao i u istom periodu prošle godine, odnosno u iznosu od 86,5 miliona kuna.
“U posljednjem tromjesečju uslovi na tržištu nisu se promijenili, ali je i pored pada kupovne moći građana Badel 1862 provođenjem pojačane rabatne politike i dodatnim akcijskim popustima uspio zadržati, pa čak i povećati tržišni udio, posebno na području plasmana bezalkoholnih pića te poboljšati plasman ostalih proizvoda”, navodi se u izvještaju.