ZAGREB, Novac koji klijenti Adriatice.net uplaćuju za turističke aranžmane u Hrvatskoj pretvaraju se u brašno, šećer, sapune i drugu robu široke potrošnje, jer Adriatica hotelskim kućama plaća kompenzacijama.
Glavna valuta Adriatice je roba iz asortimana novih vlasnika najvećeg hrvatskog turoperatora, a to su prvenstveno Agrokor, zatim AWT i Saponia.
Kompenzacije su prvi konkretni rezultat realizacije ulagača u Adriaticu.net koji su ušli u prvi krug dokapitalizacije kompanije i uložili najveći dio od ukupno 29 miliona evra.
Kompenzacije vrijede za aranžmane sklopljene ove godine, a saznaje se da je prebijanjem pokriven i dobar dio prošlogodišnjeg duga hotelijerima koji je grupacija uspjela podmiriti prije ulaska u ovu turističku sezonu. Iako ne žele da se službeno izjašnjavaju, dio hotelijera tvrdi da njima kompenzacije ne smetaju, s obzirom da se radi o robi koja im ionako treba. Drugi bi radije vidjeli pravi novac, a neki koji su dovoljno jaki u pregovorima uspjeli su da isposluju čak i plaćanje unaprijed.
U Adriatici su potvrdili da praktikuju navedeni model poslovanja. ‘Ovaj model je uobičajena praksa u našoj branši, ali i u drugim sektorima poslovanja. Poznato je da je dolaskom krize i slabljenjem likvidnosti kompenzacija postala sve učestaliji model prebijanja obaveza u poslovanju. Što se tiče naše nove vlasničke strukture i mogućih boljih uslova, postoji širok spektar mogućnosti i sinergija, a što je u osnovi i jedan od razloga za ulazak novih akcionara u suvlasništvo Adriatica.net Grupe tako da se u tom pogledu svakodnevno djeluje na korist svih aktera poslovanja’, objašnjavaju iz Adriatice. Tportal