VAŠINGTON, PSA grupacija bi 5. aprila i zvanično trebalo da saopšti odluku o ulasku njihovog premium brenda DS na američko tržište.
To prenosi francuski magazin Automobile, pozivajući se na dobro obavještene izvore. O ovome se inače pričalo još ranije, pa je tako sredinom marta izvršni direktor grupacije PSA Peugeot Citroen Carlos Tavares izjavio da intenzivno razmatraju mogućnost ponovnog plasmana svojih automobila u Sjevernoj Americi. Ovde treba podsjetiti da je prodaja Peugeota u Sjevernoj Americi prestala još prije četvrt vijeka, a Citroena davne 1974. godine. Problem za PSA grupaciju bi mogao da bude i u činjenici da PSA u SAD-u nema proizvodne pogone.
To znači da bi izvoz automobila iz neke od njihovih postojećih fabrika povećao troškove, a to će se onda odraziti na cijenu vozila koja bi zbog toga bila manje konkurentna. Brend DS je trenutno prisutan u Evropi i Kini (u Kini sa ukupno šest modela), a imajući na umu da PSA želi da od DS-a napravi globalni brend, povratak na američko tržište bi bio očekivani potez. Nezavisne novine